Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Hírek

Hírek

FONTOS! Ügyintézés a Schönherz Iskolaszövetkezetnél



Kedves Diákunk,
 
Az egészségvédelem érdekében és a fokozott elővigyázatosság jegyében budapesti, debreceni, miskolci és pécsi irodáink 2020. március 13-tól határozatlan ideig korlátozott nyitvatartással lesznek személyesen elérhetők, az e-mailes és telefonos eléréseinkben azonban nem történik változás.
Az alábbiakban tájékoztatunk az ügyrendek változásairól, amelyek reményeink szerint garantálni tudják a zökkenőmentes munkavégzést a veszélyhelyzet idejére.
 
Ügyintézés
A ügyfélszolgálati teendők (belépés, szerződéskötés, bérmódosítás stb.) online ügyintézési lehetőségén már egy ideje dolgozunk, ezt a DOQdrive alkalmazás teszi lehetővé. Jelenleg az utolsó tesztelések fázisában tartunk (ennek következtében apróbb hibák még akadhatnak a rendszerben), azonban a személyes kontaktusok minimalizálása érdekében már most használatra bocsájtjuk. Amennyiben iskolaszövetkezeti ügyeidet online szeretnéd intézni (és mi ezt a megoldást javasoljuk), kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@schonherz.hu e-mail címen, hogy átküldhessük számodra az ide tartozó gyakorlati tudnivalókat.
 
Ha mindenképpen személyesen jelennél meg irodáink valamelyikében, akkor azt szerdánként 12-16 óra között teheted meg. Az időpontfoglalás ez esetben kötelező: ide kattintva érhető el! Ezzel a torlódás elkerülhető, illetve a gyors ügyintézés érdekében érkezésedig minden szükséges iratot elő is készítünk.
 
Diákigazolvány/jogviszonyigazolás
Az egyetemek bezárásával a tanulmányi osztályok sem érhetők el, így egyelőre a március 31-én lejáró diákigazolványok és jogviszonyigazolások sem újíthatók meg. Ezúton tájékoztatunk, hogy a DiákÉSZ (Magyarországi Diákvállalkozások Országos Érdekképviseleti Szövetsége) kezdeményezte az okmányok érvényességének automatikus meghosszabbítását. A döntés meghozataláról értesíteni fogunk mindenkit hírlevélben, a honlapunkon és Facebook oldalainkon.
 
A veszélyhelyzet időszakában még fokozottabban kérünk, hogy ha valamilyen okból kifolyólag nem tudsz dolgozni menni, jelezd nekünk a prv@schonherz.hu e-mail címen, hogy intézkedhessünk. Ha ide tartozó kérdésed van, vagy segítségre lenne szükséged, kérünk, szintén keress minket bizalommal!
 
A munka természetesen nem áll meg, és bízunk benne, hogy minél hamarabb visszaállhat minden a maga kerékvágásába!