Elektronikus ügyintézés - Tudnivalók a DOQdrive használatáról
Elektronikus ügyintézés
Tudnivalók a DOQdrive használatáról
Mi az a DOQdrive?
Elsősorban okostelefonon használt (de webes felületen is elérhető) alkalmazás, amelynek segítségével idő és energia spórolható az ügyintézés során. A program elektronikusan tárolja a szerződéseket és minden egyéb kapcsolódó dokumentumot (pl. diákigazolvány másolatát, jelenléti ívet stb.). Saját mappádban mindent egy helyen megtalálsz, és ezekre utólag is vissza tudsz keresni. Az alkalmazás használatával kiváltható a személyes ügyintézés, így sok idő megtakarítható, és a megoldás egyúttal környezetbarát is, hiszen minden dokumentum elektronikusan tárolódik. Az applikáción keresztül küldött, kapott és aláírt dokumentumok jogilag ugyanúgy érvényesek, mint papír alapú társaik.
Hogyan tudom letölteni az alkalmazást?
Az mobilappot nagyon egyszerűen iOS esetében az App Store-ból, Androidra pedig a Google Play áruházból tudod letölteni. Az első regisztrálás pár percet vesz igénybe, ezután megkapod azonosítószámodat, amellyel a jövőben minden ügyintézés egyszerűsödni fog!
Hogyan tudok regisztrálni? (A DOQdrive használata előtt mindenképp regisztrálnod kell a www.schonherz.hu oldalon és ki kell töltened minden adatod!)
1. Lépj be a DOQdrive appba
2. Kattints a Regisztráció gombra
3. Töltsd ki a regisztrációhoz szükséges adatokat
4. Fogadd el az ÁSZF-et
5. Olvasd el a tájékoztatót, majd nyomj a folytatás gombra
6. Fotózd le személyi igazolványod az alkalmazás utasításai alapján (Figyelj, mert erre összesen 3 perced van!)
7. Készíts magadról egy selfie-t
8. Sikeres azonosítás után, be tudsz lépni az általad megadott felhasználónévvel és jelszóval az applikációba, vagy használhatod a webes felületet is www.doqdrive.com.
A további információkat és lépéseket hamarosan megtalálod belépés után a Saját profil, Dokumentumok menüpont alatt. Addig is és kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal az ugyfelszolgalat@schonherz.hu e-mail címen!