Leírás
🏢 Partnercégünk Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít.Feladatok: 📌 Vezetők támogatása különböző operatív, adminisztratív és reprezentációs tevékenységek elvégzésében,📌 Adminisztratív és dokumentációs feladatok ellátása, folyamatok nyomon követése,📌 Kimutatások, statisztikák, prezentációk készítése📌 Számlákkal és teljesítési igazolásokkal kapcsolatos teendők intézése,📌 Írásbeli és szóbeli kapcsolattartás a kollégákkal,📌 Üzleti utak, tréningek, megbeszélések szervezése, tárgyalók foglalása, időpontok egyeztetése,📌 Fordítási feladatok angol és német nyelven,📌 Csapatépítő programok szervezése📌 A belső HR adatbázisok és könyvelési rendszerek adatainak naprakészen tartása.Elvárások:☑️ Nappali tagozatos, aktív hallgatói jogviszony ☑️ Hatékony időbeosztás ☑️ 2-3 hónap irodai munkatapasztalat ☑️ Microsoft Office vagy hasonló program ismerete (e-mailezés, naptár használata) ☑️ MS Word, PowerPoint, Excel középfokú ismerete ☑️ Magabiztos angol és német nyelvtudás ☑️ Precizitás ☑️ Heti 25-30 óra elvállalása❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 433 700 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol(Középfok) és Német(Középfok)
Heti óraszám
25 - 30 óra
Munkavégzés helye
Pécs
Fizetés
Br. 1400 Ft/óra*