Leírás
📘 Partnerünk dinamikus és fiatalos csapattal dolgozik, agilis módszertant alkalmazva, ahol a folyamatos tanulás és a kreatív ötletek ösztönzése kiemelten fontos. A projekt egy innovatív autentikációs és autorizációs mobilalkalmazás, amelyet elsősorban rekreációs intézmények számára fejlesztenek, a felhasználói élmény maximalizálása és a gyorsan változó igényekhez való alkalmazkodás érdekében. A gyakornok lehetőséget kap arra, hogy aktívan részt vegyen a fejlesztési folyamat minden szakaszában, és valós termék létrehozásában vállaljon szerepet.Feladatok:🤝 Kapcsolattartás a meglévő partnerekkel, napi szintű support biztosítása e-mailben, chatben vagy telefonon🔍 Új partnerek felkutatása, potenciális üzleti lehetőségek azonosítása és kapcsolatok kiépítése🧾 Ajánlatok, prezentációk és szerződések előkészítésében való részvétel💬 Partneri visszajelzések gyűjtése és továbbítása a fejlesztői vagy marketingcsapat felé📊 Rendszeres riportok és státuszjelentések készítése a partnerekről és potenciális üzletekről📣 Marketingkampányokhoz és promóciókhoz kapcsolódó partneri kommunikáció támogatása🧠 CRM rendszerek használata és naprakész adatbázis karbantartása🗓️ Részvétel üzleti megbeszéléseken, prezentációk tartása vagy segítése🚀 Segítségnyújtás onboarding folyamatokban új partnerek számára👥 Aktív együttműködés a csapat többi tagjával a partnerélmény javítása érdekébenElvásárok:🎓 Informatikai felsőoktatásban tanuló nappali tagozatos hallgató, vagy ezzel ekvivalens képzettség, aki rendelkezik mobilalkalmazás-fejlesztési alapismeretekkel, és nyitott új technológiák elsajátítására💬 Kiváló kommunikációs készség – írásban és szóban is képes kapcsolatot tartani partnerekkel💼 Alap üzleti érzék – érti a partneri igényeket és az üzleti folyamatokat💻 Alapszintű számítógépes ismeretek – MS Office, Google Workspace🧠 Problémamegoldó készség és rugalmasság – gyors reagálás partneri kérdésekre és kritikus hibákra🤝 Csapatban való együttműködés képessége – hatékony koordináció fejlesztőkkel, marketinggel és sales csapattal; a partnerek által jelentett hibákat képes értelmezhető ticketekké alakítani📎 Releváns tapasztalat vagy referencia megjelőlése önéletrajzban👥 Csapatmunkára való képesség és jó kommunikációs készség💡 Problémamegoldás és tanulási hajlandóság🎯 Precíz és önálló munkavégzés🌍 Angol nyelvtudás: középfokElőny:🎤 Erős prezentációs készség – online és offline bemutatók tartása🗣️ Tárgyalási és meggyőző képesség – új partneri szerződések előkészítése és zárása📣 Marketing alapok ismerete – kampányok és promóciók partneri oldalról való kezelése🌍 Több nyelv ismerete, az angolon túli nyelvek előnyt jelentenekAmit a Partnerünk kínál:💻 Teljesen remote munkavégzés, rugalmas időbeosztással🏢 Irodabérlés tervezése a következő év közepére👥 6 fős csapat, amelyben sales, marketing és szoftverfejlesztő szakemberek is dolgoznak🗓️ 2–3 hetente céges összejövetelek a csapatkohézió erősítésére💬 Heti közös online meetingek a folyamatos kommunikáció biztosítására🕒 Munkarend és munkavégzés:A munkarend és munkaidő rugalmas, kötetlen és feladatorientált. A fejlesztés két hetes sprintekben zajlik, melyek megtervezésénél elvárt az accountos kolléga részvétele egy előre meghatározott, közös időpontban. Ilyenkor a csapat megbeszéli az erőforrás-allokációt, valamint azt, hogy az adott sprintben mekkora hangsúlyt kap a frontend-, backend-fejlesztés és a kapcsolattartás.❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol (középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
🧠 CRM rendszerek ismerete – ClickUp, HubSpot 💼 Üzletfejlesztési tapasztalat vagy sales alapismeretek – lead generálás, partner onboarding 🤝 Tapasztalat partneri supportban vagy ügyfélszolgálatban
Heti óraszám
5 - 20 óra
Munkavégzés helye
Home office
Fizetés
Br. 2050 Ft/óra*