🏬 Magyar és nemzetközi környezetben használt hrMaster komplex személyügyi rendszer fejlesztése, backend és/vagy frontend területen. Partnerünk stabil, megbízható helyen kínál szakmai kihívást. Partnercégünk Európa 10. legjobb és leginnovatívabb HR informatikai szolgáltatója.Főbb feladataid lesznek:💿 Ügyélpanaszok objektív kivizsgálása, megválaszolása, technikai segítségnyújtás hibajegykezelő rendszeren keresztül💿 Társterületen dolgozó kollégákkal történő kapcsolattartás, egyeztetés a felmerülő igényekről, problémákról💿 Csapatmunkában való aktív részvétel💿 Közreműködés a support csapat felmerülő feladataibanElvárások:🌿 Folyamatban lévő informatikai, vagy közgazdasági tanulmányok🌿 Kapcsolatteremtő és kommunikációs készség🌿 Jó problémamegoldó képesség🌿 Ügyfélközpontú szemlélet🌿 Magabiztos, önállóan dolgozni tudó személyiség, megbízható, precíz munkavégzés🌿 Kiemelkedő együttműködési képesség, rugalmasság, gyors tanulási készség🌿 Korábbi ügyfélkezelési tapasztalat🌿 Erős közép/felsőfokú angol nyelvtudásMunkakörnyezet:🌏 Az Egyetemváros szívében található🔵 Miért csatlakozz Partnerünk csapatához? 🌏 Változatos, felelősségteljes feladatok és dinamikus csapat vár🌏 A remek légkör biztosított🌏 Home Office lehetőség heti három alkalommal🌏 Korlátlan kávéfogyasztási lehetőség🌏 Hosszútávú, stabil állás és a munka és magánélet közötti egyensúlyt garantálva van🌏 A munkakörhöz szükséges céges telefont, laptopot biztosítanak⏰ Munkaidő: 08:00-18:00 között + Home Office heti három alkalommal❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol (erős középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
🔵 Hibajegykezelő rendszerek ismerete 🔵 Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat