🏢 Partnerünk magyar és nemzetközi környezetben használt hrMaster komplex személyügyi rendszer fejlesztésével foglalkozik.🎯Feladatok:- Román ügyfelek megkeresése - Hideghívások bonyolítása, meglévő ügyfelekkel történő kapcsolattartás, értékesítés- Adatbázis létrehozása, bővítése- Ajánlatok, illetve projektdokumentációk készítése- A szoftver moduljaihoz kapcsolódó prezentációk tartása- Rendezvények szervezésében való aktív közreműködés- Csapatmunkában való aktív részvétel📌Elvárások:- Folyamatban lévő felsőfokú tanulmány- Anyanyelvi szintű román nyelvtudás- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek- Kiemelkedő kapcsolatteremtő és kommunikációs készség- Jó problémamegoldó képesség- Ügyfélközpontú szemlélet- Magabiztos, önállóan dolgozni tudó személyiség- Megbízható, precíz munkavégzés- Kiemelkedő együttműködési képesség- Gyors tanulási készség😍 Munkakörnyezet:- Változatos, felelősségteljes feladatok és jó hangulat vár- Partnerünk hibrid munkavégzési lehetőséget biztosít a számodra (3 nap home office, 2 nap irodai jelenlét)- Dinamikusan fejlődő, nemzetközi kapcsolatokkal rendelkező vállalati háttér - Hosszútávú, stabil munkahely- Munka és magánélet közötti egyensúlyt és céges telefont, laptopot biztosítanak a számodra- Emellett korlátlan kávéfogyasztási lehetőségMunkaidő: 8.00-16.00 között❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 499 952 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Román felsőfok
Kiválasztásnál előnyt jelent
Értékesítésben szerzett tapasztalat, Felsőfokú végzettség, Angol nyelvtudás (alapfok)