🏢 Partnercégünk 30 év hazai és nemzetközi tapasztalattal a humán-erőforrás szolgáltatások területén tevékenykedik. Az ügyfelek személyzeti és toborzási stratégiájának újragondolásában segít személyre szabott, innovatív szolgáltatásain keresztül. Szakértő kollegáink a speciális igények felmérését követően a legtesthezállóbb megoldást dolgozzák ki ügyfeleink számára.Feladatok: 💻 A Technical Support Analyst (TSA) kolléga célja a távoli felhasználók informatikai problémáinak megoldása első alkalommal történő javítással vagy helyszíni támogatásra való küldéssel.💻 A TSA-szakértő válaszol a technikai támogatást igénylő ügyfeleknek. 💻 A TSA szakembert a híváskezelő rendszereken vagy e-mailen keresztül érik el a kapcsolatok. 💻 Az ügyfél telephelyén használt termékek és alkalmazások teljes skálájával kapcsolatos ügyfélproblémák naplózása, hitelesítése és diagnosztizálása 💻 Az ügyfél számára megoldás nyújtása információgyűjtés, analitikus hibakeresés és problémakutatás révén, vagy a hívás továbbítása vagy eszkalálása a megfelelő megoldási csoporthoz 💻 A kapcsolatok eszkalálása és kezelése a megállapított szolgáltatási szintek szerint 💻 Kiváló jelenlét és pontosság szükséges.🎯 Elvárások: - Folyamatban levő felsőfokú tanulmányok- Középfokú lengyel és angol nyelvtudás⏰ Munkaidő: 07:00-19:00 között❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 499 952 Ft havonta.