Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Miskolc

Miskolc

    HR irodai asszisztens

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    💼 Partnerünk közvetítéssel foglalkozik, főként Németországba közvetítenek munkavállalókat.

    🖍️ Feladatok:
    📑 Általános irodai adminisztráció (számlák, okiratok kezelése, tevékenységhez kapcsolódó háttéradminisztráció, stb.)
    📑 HR asszisztensi feladatok (beérkező jelentkezők feldolgozása, munkatárs jelöltek interjúszervezése, munkaszerződések előkészítése, stb.)

    😍 Munkakörnyezet:
    👉 Az irodában 3 főállású kolléganő és 3 vezető dolgozik. Az új kolléganő az egylégterű irodai részben fog dolgozni a 3 kolléganő mellett.
    👉 Az iroda felújított, klímás, kávégép, tea, ásványvíz térítésmentesen rendelkezésre áll.

    🔻 Elvárások:
    ✔️ Folyamatban lévő tanulmányok
    ✔️ Munkatapasztalat
    ✔️ Office ismerete
    ✔️ Amit még használunk, melyre betanítanak az első napokban: PEAS (kkv vállalat irányítási rendszer) HRiyi (toborzó szoftver)
    ✔️ Pontosság
    ✔️ Kiváló kommunikációs képesség

    ⏰ Munkaidő:
    📅 Irodánk 8:00 – 16:30-ig van nyitva, Pénteken 13:30-ig
    📅 A munkaidő rugalmas (pl. nem kell mindennap jönni), egy héttel előtte kell tudnia Partnercégünknek

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 433 700 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol középfok

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    HR területen szerzett korábbi tanulmányok. Német nyelvismeret

    Heti óraszám

    20 - 30 óra

    Munkavégzés helye

    Miskolc

    Fizetés

    Br. 1495 Ft/óra*