💼 Partnerünk közvetítéssel foglalkozik, főként Németországba közvetítenek munkavállalókat.🖍️ Feladatok: 📑 Általános irodai adminisztráció (számlák, okiratok kezelése, tevékenységhez kapcsolódó háttéradminisztráció, stb.) 📑 HR asszisztensi feladatok (beérkező jelentkezők feldolgozása, munkatárs jelöltek interjúszervezése, munkaszerződések előkészítése, stb.)😍 Munkakörnyezet: 👉 Az irodában 3 főállású kolléganő és 3 vezető dolgozik. Az új kolléganő az egylégterű irodai részben fog dolgozni a 3 kolléganő mellett. 👉 Az iroda felújított, klímás, kávégép, tea, ásványvíz térítésmentesen rendelkezésre áll.🔻 Elvárások: ✔️ Folyamatban lévő tanulmányok✔️ Munkatapasztalat ✔️ Office ismerete✔️ Amit még használunk, melyre betanítanak az első napokban: PEAS (kkv vállalat irányítási rendszer) HRiyi (toborzó szoftver)✔️ Pontosság✔️ Kiváló kommunikációs képesség⏰ Munkaidő:📅 Irodánk 8:00 – 16:30-ig van nyitva, Pénteken 13:30-ig📅 A munkaidő rugalmas (pl. nem kell mindennap jönni), egy héttel előtte kell tudnia Partnercégünknek*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 433 700 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol középfok
Kiválasztásnál előnyt jelent
HR területen szerzett korábbi tanulmányok.
Német nyelvismeret