📣 Partnercégünk szellemi tulajdonvédelemmel és vagyonvédelemmel foglalkozik, amelyben stratégiai támogatást nyújt vállalatok számára. Céljuk, hogy ügyfeleik hosszú távon is biztonságban és tudatosan működhessenek.Feladatok:📌 Vállalati social media felületek kezelése (elsősorban Facebook és LinkedIn)📌 Tartalmak feltöltése, ütemezése és rendszeres frissítése📌 Általános adminisztrációs feladatok (levelezés, dokumentumkezelés, ügyintézés)📌 Adatgyűjtés és rendszerezés (pl. statisztikák, kampányeredmények, követői aktivitás)📌 Ügyfélkapcsolatok kezelése📌 Együttműködés más csapatokkal a kommunikáció egységessége érdekébenElvárások:✅ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok✅ Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban✅ Precizitás, megbízhatóság a feladatok elvégzésében✅ Magas szintű helyesírási és fogalmazási készség✅ Jó elérhetőség, gyors reagálás a megkeresésekre✅ Alapvető számítógépes ismeretek✅ SM felületeken való magabiztos eligazodás✅ Pontosság, önállóságMunkakörnyezet:🏡 Otthonról végezhető munka💻 Saját eszközről történő munkavégzés⏰ Munkaidő: Napi 2-3 óra munka, kötetlenül❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 656 785 Ft havonta.
Kiválasztásnál előnyt jelent
• Érdeklődés a mesterséges intelligencia iránt • Angol és/vagy orosz nyelv ismerete