💻 Partnerünk szoftverfejlesztési, tesztelési, telepítési és támogatási szolgáltatásokat nyújtanak a POS-hoz (értékesítési pont) és a kapcsolódó szoftveralkalmazásokhoz, amelyek a teljes személyzetre és az ügyfélélményre összpontosítanak, javítva ezzel az éttermek működését.Milyen feladatok várnak Rád?📌 IT support nyújtása az alábbi terüteken:➡ Teljes termékportfólió➡ Harmad féltől származó szoftverek integrálása➡ Felhasználói átvételi teszt (UAT)📌 Elvárások felállítása a tesztelők számára📌 Részvétel a napi megbeszéléseken📌 Kapcsolattartás a stakeholder-ekkel📌 Becslés készítése a feladatok előre látható erőforrásigényéről📌 Információgyűjtés és megvalósíthatósági javaslatok készítése📌 Támogatásnyújtás a belső és külső ügyfeleknek📌 A változtatási kérelmek kezelése, a követelmények meghatározása a release management folyamatnak megfelelően📝 Napi munka dokumentálása⏰ Munkaidő: hétköznaponként 08:00-tól 18:00-igElvárások:✔ Informatikai felsőoktatásban (nem felsőoktatási szakképzés keretében) tanuló nappali tagozatos hallgató✔ 6 hónap releváns tapasztalat a terméktámogatásban és/vagy fejlesztésben✔ Elvárt szakmai ismeretek:➡ JAVA➡ HTML➡ objektumorientált programozás➡ XML➡ SQL➡.NET 4.0✔ Linux vagy Windows szerveradminisztrációs ismeretek✔ A munka során felmerülő problémák napi szintű kezelése✔ Képesség a a prioritások és a munkarend meghatározására, de a rugalmasság is elengedhetetlen
Szükséges nyelvtudás
Angol(Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
AWS vagy egyéb felhő környezetben szerzett tapasztalat