Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Debrecen

Debrecen

    Support Analyst

    Leírás

    💻 Partnerünk szoftverfejlesztési, tesztelési, telepítési és támogatási szolgáltatásokat nyújtanak a POS-hoz (értékesítési pont) és a kapcsolódó szoftveralkalmazásokhoz, amelyek a teljes személyzetre és az ügyfélélményre összpontosítanak, javítva ezzel az éttermek működését.

    Milyen feladatok várnak Rád?
    📌 IT support nyújtása az alábbi terüteken:
    ➡ Teljes termékportfólió
    ➡ Harmad féltől származó szoftverek integrálása
    ➡ Felhasználói átvételi teszt (UAT)
    📌 Elvárások felállítása a tesztelők számára
    📌 Részvétel a napi megbeszéléseken
    📌 Kapcsolattartás a stakeholder-ekkel
    📌 Becslés készítése a feladatok előre látható erőforrásigényéről
    📌 Információgyűjtés és megvalósíthatósági javaslatok készítése
    📌 Támogatásnyújtás a belső és külső ügyfeleknek
    📌 A változtatási kérelmek kezelése, a követelmények meghatározása a release management folyamatnak megfelelően
    📝 Napi munka dokumentálása

    ⏰ Munkaidő: hétköznaponként 08:00-tól 18:00-ig

    Elvárások:
    ✔ Informatikai felsőoktatásban (nem felsőoktatási szakképzés keretében) tanuló nappali tagozatos hallgató
    ✔ 6 hónap releváns tapasztalat a terméktámogatásban és/vagy fejlesztésben
    ✔ Elvárt szakmai ismeretek:
    ➡ JAVA
    ➡ HTML
    ➡ objektumorientált programozás
    ➡ XML
    ➡ SQL
    ➡.NET 4.0
    ✔ Linux vagy Windows szerveradminisztrációs ismeretek
    ✔ A munka során felmerülő problémák napi szintű kezelése
    ✔ Képesség a a prioritások és a munkarend meghatározására, de a rugalmasság is elengedhetetlen

    Szükséges nyelvtudás

    Angol(Középfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    AWS vagy egyéb felhő környezetben szerzett tapasztalat

    Heti óraszám

    20 - 30 óra

    Munkavégzés helye

    Debrecen

    Fizetés

    Br. 1926 Ft/óra