Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Debrecen

Debrecen

    Értékesítő gyakornok

    Leírás

    💼 Partnerünk a piacon 1998 óta működő üzleti – on-line értékesítési és banki - megoldások fejlesztésével foglalkozó cég. A cég fejlesztési módszertana a SculpTech, amely annyit jelent, hogy üzleti stratégiai és informatikai tudással a háttérben a partnereik üzleti ötleteihez és igényeihez felépítik a megfelelő IT hátteret.

    💻 Több évtizede dolgoznak együtt nagyvállalati ügyfelekkel, akiknek felépítették, felépítik az IT architektúráját és segítik őket a mindennapi működésben, fejlesztik a komplex, alapvető működésükhöz szükséges alkalmazásokat.

    Feladatok:
    🥏 Kapcsolatfelvétel leendő potenciális ügyfelekkel, hideghívások napi szintű indítása a szolgáltatásaink bemutatása
    🥏 Érdeklődés felkeltése, ügyféligények felmérése és időpont egyeztetése telefonon az értékesítő kolléga számára
    🥏 Ügyféladatbázis folyamatos menedzselése Salesforce rendszerben, adatbázis építése a belső Salesforce folyamataink alapján
    🥏 Az értékesítési folyamatokkal kapcsolatos észrevételek, visszajelzések továbbítása a sales csapat részére a hatékonyság növelése érdekében
    🥏 Kapcsolatfelvételi tervek és célok folyamatos teljesítése a havi KPI-oknak megfelelően
    🥏 Egyéb adminisztratív feladatok ellátása - pl.: kommunikációs listák elkészítése a különféle értékesítési kampányok előkészítéséhez

    Elvárások:
    🍋‍🟩 Folyamatban lévő tanulmányok
    🍋‍🟩 Magabiztosan kommunikálsz telefonon magyarul és angolul egyaránt
    🍋‍🟩 Szeretsz kapcsolatot kezdeményezni másokkal és bárkivel jól megérteted magad,
    🍋‍🟩 A rád bízott feladatokkal magadénak érzed és szívesen állsz a kihívások elébe is
    🍋‍🟩 A monotonabb kutatómunkát is szívesen elvégzed
    🍋‍🟩 Könnyen megérted a másik fél nézőpontját és igyekszel aszerint reagálni
    🍋‍🟩 A kitűzött céljaidért mindent megteszel, fontos számodra az eredmény
    🍋‍🟩 Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel
    🍋‍🟩 Erős, aktív minimum középfokú angol nyelvtudás

    Munkakörnyezet:
    🌵 Rendszeres visszajelzést adnak a teljesítményedről és szakmai fejlődésedről
    📌 Közösen időről-időre szinkronizáljátok az egyéni és szakmai céljaidat, motivációdat, hogy azok elérésében támogatni tudjanak
    🎐 A tanulási, fejlődési lehetőségeket az egyéni igényeidre szabják
    🎲 Rendszeres csapatépítő programokat szervezünk, hogy közös élményeket szerezzünk
    🌸 Minőségi, szakmailag magas színvonalú csapat és támogató munkahelyi légkör vár

    ⏰ Munkaidő: 08:30-17:00 óra között, irodai jelenlét szükséges

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Elvárások

    Angol (Erős középfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

     Call-centerben vagy nagyvállalati közegben szerzetél már tapasztalatot  Elhivatott vagy az értékesítés/kereskedelem iránt, esetleg már van is ebben szerzett tapasztalat  Gazdasági vagy gazdaságinformatikus szakon tanulsz/tanultál

    Heti óraszám

    30 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Debrecen vagy Budapest XIII. kerület

    Fizetés

    Br. 1700-2200 Ft/óra*
    Süti beállítások