Leírás
💼 Partnerünk a piacon 1998 óta működő üzleti – on-line értékesítési és banki - megoldások fejlesztésével foglalkozó cég. A cég fejlesztési módszertana a SculpTech, amely annyit jelent, hogy üzleti stratégiai és informatikai tudással a háttérben a partnereik üzleti ötleteihez és igényeihez felépítik a megfelelő IT hátteret.💻 Több évtizede dolgoznak együtt nagyvállalati ügyfelekkel, akiknek felépítették, felépítik az IT architektúráját és segítik őket a mindennapi működésben, fejlesztik a komplex, alapvető működésükhöz szükséges alkalmazásokat.Feladatok:🥏 Kapcsolatfelvétel leendő potenciális ügyfelekkel, hideghívások napi szintű indítása a szolgáltatásaink bemutatása 🥏 Érdeklődés felkeltése, ügyféligények felmérése és időpont egyeztetése telefonon az értékesítő kolléga számára 🥏 Ügyféladatbázis folyamatos menedzselése Salesforce rendszerben, adatbázis építése a belső Salesforce folyamataink alapján 🥏 Az értékesítési folyamatokkal kapcsolatos észrevételek, visszajelzések továbbítása a sales csapat részére a hatékonyság növelése érdekében 🥏 Kapcsolatfelvételi tervek és célok folyamatos teljesítése a havi KPI-oknak megfelelően 🥏 Egyéb adminisztratív feladatok ellátása - pl.: kommunikációs listák elkészítése a különféle értékesítési kampányok előkészítéséhezElvárások:🍋🟩 Folyamatban lévő tanulmányok🍋🟩 Magabiztosan kommunikálsz telefonon magyarul és angolul egyaránt 🍋🟩 Szeretsz kapcsolatot kezdeményezni másokkal és bárkivel jól megérteted magad, 🍋🟩 A rád bízott feladatokkal magadénak érzed és szívesen állsz a kihívások elébe is 🍋🟩 A monotonabb kutatómunkát is szívesen elvégzed 🍋🟩 Könnyen megérted a másik fél nézőpontját és igyekszel aszerint reagálni 🍋🟩 A kitűzött céljaidért mindent megteszel, fontos számodra az eredmény 🍋🟩 Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel🍋🟩 Erős, aktív minimum középfokú angol nyelvtudásMunkakörnyezet:🌵 Rendszeres visszajelzést adnak a teljesítményedről és szakmai fejlődésedről 📌 Közösen időről-időre szinkronizáljátok az egyéni és szakmai céljaidat, motivációdat, hogy azok elérésében támogatni tudjanak🎐 A tanulási, fejlődési lehetőségeket az egyéni igényeidre szabják 🎲 Rendszeres csapatépítő programokat szervezünk, hogy közös élményeket szerezzünk🌸 Minőségi, szakmailag magas színvonalú csapat és támogató munkahelyi légkör vár⏰ Munkaidő: 08:30-17:00 óra között, irodai jelenlét szükséges❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.
Elvárások
Angol (Erős középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
Call-centerben vagy nagyvállalati közegben szerzetél már tapasztalatot Elhivatott vagy az értékesítés/kereskedelem iránt, esetleg már van is ebben szerzett tapasztalat Gazdasági vagy gazdaságinformatikus szakon tanulsz/tanultál
Heti óraszám
30 - 40 óra
Munkavégzés helye
Debrecen vagy Budapest XIII. kerület
Fizetés
Br. 1700-2200 Ft/óra*