Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Debrecen

Debrecen

    Business Central tanácsadó

    Leírás

    💼 Partnerünk 1992-ben alakult, magyar tulajdonú vállalat. SharePoint alapú elektronikus dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási rendszerek kialakításával, Microsoft alapú vállalatirányítási és CRM rendszer bevezetésével és informatikai alapinfrastruktúra-üzemeltetéssel foglalkoznak.

    Feladatok:
    ☑️ Business Centrál (BC) vállalatirányítási rendszer moduljainak bevezetése, támogatása
    ☑️ Ügyfelek üzleti igényeinek felmérése és megoldások kidolgozása, leképezése BC-ben
    ☑️ Tanácsadás, oktatás a Business Central használatához
    ☑️ Support feladatok ellátása a már meglévő ügyfeleknél

    Elvárások:
    🔘 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok budapesti vagy debreceni egyetemen, gazdaságinformatikus vagy pénzügy-számvitel szakon
    🔘 Irodai alkalmazások magas szintű ismerete
    🔘 Számviteli és ügyviteli ismeretek
    🔘 Tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás szóban és írásban
    🔘 Jó problémamegoldói és elemzői képességek
    🔘 Kiváló kommunikációs képesség, monotonitástűrés, pontosság
    🔘 Együttműködés a csapattagokkal

    💡 A gyakorlati tudás megszerzésében a tapasztalt kollégáik lesznek a segítségedre!

    ⏰ Munkaidő: Hétfőtől - Péntekig; 08:00-17:00-között

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (Tárgyalóképes szint)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    Navision, Business Central vagy egyéb vállalatirányítási rendszer ismerete

    Heti óraszám

    15 - 20 óra

    Munkavégzés helye

    Home Office

    Fizetés

    Br. 2536 Ft/óra*