💼 Partnerünk 1992-ben alakult, magyar tulajdonú vállalat. SharePoint alapú elektronikus dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási rendszerek kialakításával, Microsoft alapú vállalatirányítási és CRM rendszer bevezetésével és informatikai alapinfrastruktúra-üzemeltetéssel foglalkoznak.Feladatok:☑️ Business Centrál (BC) vállalatirányítási rendszer moduljainak bevezetése, támogatása☑️ Ügyfelek üzleti igényeinek felmérése és megoldások kidolgozása, leképezése BC-ben☑️ Tanácsadás, oktatás a Business Central használatához☑️ Support feladatok ellátása a már meglévő ügyfeleknélElvárások:🔘 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok budapesti vagy debreceni egyetemen, gazdaságinformatikus vagy pénzügy-számvitel szakon🔘 Irodai alkalmazások magas szintű ismerete 🔘 Számviteli és ügyviteli ismeretek 🔘 Tárgyalóképes aktív angol nyelvtudás szóban és írásban🔘 Jó problémamegoldói és elemzői képességek🔘 Kiváló kommunikációs képesség, monotonitástűrés, pontosság🔘 Együttműködés a csapattagokkal💡 A gyakorlati tudás megszerzésében a tapasztalt kollégáik lesznek a segítségedre!⏰ Munkaidő: Hétfőtől - Péntekig; 08:00-17:00-között❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol (Tárgyalóképes szint)
Kiválasztásnál előnyt jelent
Navision, Business Central vagy egyéb vállalatirányítási rendszer ismerete