Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Debrecen

Debrecen

    HR gyakornok

    Leírás

    💼 A németországi székhelyű Partnerünk az elektronikai alkatrészek és készülékek, napelem modulok és lítium-ion akkumulátorok gyártására szakosodott, a világ egyik vezető technológiai szolgáltatója. A cég-csoport termelési kapacitása Németországban, Kínában, Thaiwanon, Szlovákiában, Magyarországon és Olaszországban, valamint a világszerte működő kiszolgálóközpontoknál rövid választ és szállítási időt biztosít.

    Feladatok:
    🎉 Rendezvényeken való aktív részvétel, szervezésben közreműködés, lebonyolítás és utómunkálatok elvégzése (állásbörzék, céges rendezvények, nyílt napok)
    🍴 Catering rendelése, szükség esetén bevásárlás
    ☕ Vendégek fogadása, kávé, víz bekészítése, gyümölcs mosás, távozás után mosogatás, kávéfőző és készletek tisztítása, recepciós feladatok ellátása, vendégek eligazítása
    🥤 A céges catering automaták beszállítójával való kapcsolattartás (belépőkártyák adminisztrációja, rendelések leadása, heti ellenőrzés, rendezvényekhez kapcsolódó előkészítés)
    🎀 Dekoráció kihelyezése és lebontása évszaknak, céges eseménynek megfelelően
    📦 HR-es raktár polcainak rendezése, reprezentációs ajándéktárgyak rendszerezése és nyilvántartása
    🎁 Ajándékcsomagok összeállítása
    🪧 Üdvözlőtáblák kezelése
    📢 Belső kommunikáció támogatása (plakátok, hírlevelek szerkesztése, faliújság és digitális hirdető felületek kezelése)
    🚗 Autófoglalások ellenőrzése, adminisztráció nyomon követése, meghatalmazások frissítése a gépjárművek használatához
    🏥 Üzemorvosi vizsgálatokhoz kapcsolódó adminisztráció és személyes ügyintézés
    🎟️ Belépőkártyák rendelése és kezelése
    🎓 Képzésekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
    🗂️ Ad-hoc és HR adminisztratív feladatok támogatása (munkavállalói kapcsolattartás, nyilatkozatok kezelése, adatbegyűjtés, adatrögzítés, kimutatások készítése és rendszerezése)
    📶 Vendégek részére WiFi-hozzáférés igénylése
    🎫 Céges programokhoz vagy külső rendezvényekhez kapcsolódó jegyek kezelése és adminisztrációja
    📦 Fizikai aktivitást igénylő feladatok (pl. pakolás rendezvényeken, alapanyagok átvétele és elrendezése)
    🛏️ Kiküldetésekhez kapcsolódó szállás- és autófoglalások kezelése

    Elvárások:
    🎓 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
    💻 Erős Office-ismeret, ezen belül kiemelten Excel tudás kimutatások és riportok készítéséhez
    🌐 Kommunikációképes angol vagy német nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
    🤝 Rugalmasság (különösen céges rendezvényeken, kitelepüléseken való részvétel esetén)
    📝 Precíz munkavégzés
    ⚡ Energikus, lendületes, proaktív és határozott személyiség

    Amit a Partnerünk kínál:
    🏢 Irodai munkakörnyezet
    💧 Ásványvíz biztosítása
    🎟️ 3 hónap elteltével fényképes belépőkártya, amely kávé- és csokiautomatánál levásárolható
    🎓 Szakmai tréningek
    🎉 Csapatépítő programok

    ⏰ Munkaidő: Hétfőtől péntekig, heti 25–40 órában 8:00 és 16:00 között

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 656 785 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol vagy német (középszint)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    🚗 B kategóriás jogosítvány

    Heti óraszám

    25 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Debrecen

    Fizetés

    Br. 2005 Ft/óra*
    Süti beállítások