Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Debrecen

Debrecen

    Adminisztrációs és Social Media ügyintéző

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    📣 Partnercégünk szellemi tulajdonvédelemmel és vagyonvédelemmel foglalkozik, amelyben stratégiai támogatást nyújt vállalatok számára. Céljuk, hogy ügyfeleik hosszú távon is biztonságban és tudatosan működhessenek.

    Feladatok:
    📌 Vállalati social media felületek kezelése (elsősorban Facebook és LinkedIn)
    📌 Tartalmak feltöltése, ütemezése és rendszeres frissítése
    📌 Általános adminisztrációs feladatok (levelezés, dokumentumkezelés, ügyintézés)
    📌 Adatgyűjtés és rendszerezés (pl. statisztikák, kampányeredmények, követői aktivitás)
    📌 Ügyfélkapcsolatok kezelése
    📌 Együttműködés más csapatokkal a kommunikáció egységessége érdekében

    Elvárások:
    ✅ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
    ✅ Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
    ✅ Precizitás, megbízhatóság a feladatok elvégzésében
    ✅ Magas szintű helyesírási és fogalmazási készség
    ✅ Jó elérhetőség, gyors reagálás a megkeresésekre
    ✅ Alapvető számítógépes ismeretek
    ✅ SM felületeken való magabiztos eligazodás
    ✅ Pontosság, önállóság

    Munkakörnyezet:
    🏡 Otthonról végezhető munka
    💻 Saját eszközről történő munkavégzés

    ⏰ Munkaidő: Napi 2-3 óra munka, kötetlenül

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 656 785 Ft havonta.

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    • Érdeklődés a mesterséges intelligencia iránt • Angol és/vagy orosz nyelv ismerete

    Heti óraszám

    10 - 15 óra

    Munkavégzés helye

    Otthonról végezhető

    Fizetés

    Br. 1900-2200 Ft/óra*
    Süti beállítások