Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Debrecen

Debrecen

    Ügyfélszolgálati munkatárs

    Leírás

    💼 Partnerünk felszíni parkolóhelyek, mélygarázsok, elektromos töltőhelyek üzemeltetésével, valamint az ehhez tartozó berendezések telepítésével foglalkozó vállalat.

    Adminisztratív jellegű feladatok, beérkező regisztrációkkal kapcsolatosan:
    🅿️ Minden nap végén vagy reggelente beérkezik egy talált tárgyak doboz, amiket jegyzőkönyvezni és rendszerezni kell
    🅿️ Kimenő panaszok rendszerezése
    🅿️ Regisztrációs kérelmek feldolgozása
    🅿️ Telefonos ügyfélszolgálatot kell ellátnia, érkezhetnek a cég, valamint a DKV szolgáltatásaival kapcsolatos kérdések (Webes felületet kell majd ismernie, mert a kérdésekkel kapcsolatos legtöbb információ ott van fent)
    🅿️ Ügyfelek fogadása, támogatása az ügyfélhívó rendszer működésével kapcsolatban, ügyfelek esetleges tájékoztatása
    🅿️ Külföldi ügyfél is előfordulhat, így egy kommunikációs angol nyelvtudás szükséges lehet

    Elvárások:
    🚗 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
    🚗 MS Office alapismeretek
    🚗 Angol nyelvtudás szóban és írásban - B2 szinten legalább
    🚗 Stressztűrő képesség
    🚗 Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
    🚗 Kapcsolatteremtő képesség, empátia
    🚗 Monotonitástűrés

    ⏳ Munkaidő: 08:00-tól - 16:00-ig tart a munkavégzés, napi 4 órás időszakok vállalása elvárt

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 656 785 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (Középfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    🌵 Pénzügy-számviteli ismeretek 🌵 Korábbi ügyfélszolgálatban vagy ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat

    Heti óraszám

    20 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Debrecen

    Fizetés

    Br. 2005 Ft/óra*