Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Debrecen

Debrecen

    Adminisztrátor szerb/horvát nyelvtudással

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    🏢Partnerünk 300 millió emberről gondoskodik szerte a világban. A 7 000 alkalmazottal és a terepen beavatkozó 38 helyi vállalattal a Csoport egy nemzetközi helyszíni segítségnyújtó rendszert fejlesztett ki, hogy végrehajtsa a Care Szolgáltatások innovatív, mindennapi vízióját a jól szervezett, 420 000 partnerből álló szolgáltatói hálózat segítségével.

    Feladatok:
    ☎️ Telefonos segítségnyújtással foglalkozó ügyfélszolgálati kollégáink támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar, angol és szerb/horvát nyelven
    ☎️ Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése: belföldi és külföldi autómentés; csereautó-, szállás-, szakember szervezés
    ☎️ Telefonos és e-mailes kapcsolattartás külföldi partnereinkkel

    Elvárások:
    ◻️ Nappali tagozatos hallgatói jogviszony, aktív (vagy passzív, ha 25 év alatti a diák) formában
    ◻️ Aktív, kommunikációs szintű (legalább B2-es) angol és szerb/horvát nyelvtudás
    ◻️ Megbízhatóság
    ◻️ Jó kommunikációs készség, talpraesettség, segítőkészség

    ▶️ Kezdés: Azonnali kezdési lehetőség továbbá a kezdés előfeltétele, hogy a kötelező elméleti oktatáson részt tudj venni, ami minimum 2x8 vagy 3x6 órát vesz igénybe (hétköznap 8-18 óra között)

    Munkaidő:
    📆 Havi 90-95 óra vállalása, nyáron 100-120 óra
    📆 Munkavégzés alapvetően hétfőtől-péntekig, különböző műszakokban történik (6:30 és 18:00 között)
    📆 Fontos, hogy vállalni tudj:
    🕐 2-3 hétvégi napot havonta
    🕐 1 hétköznap délelőttöt hetente
    📆 A műszakok mindenesetben 4-6-8 órásak (nincs köztes, 3, 5, 7 stb.)

    Amit Partnerünk kínál:
    ⌛ Hosszú távú munkalehetőség
    🌵 Fiatal, pörgős csapat
    ⏳ Rugalmas munkaidő
    🪅 Trainingeken való részvétel
    📒 Betanuláshoz szükséges oktatóanyagok és mentor biztosítása
    🎈 Céges rendezvényeken, csapatépítőn való részvétel
    🍉 Gyümölcs kedd, szezonális ajándékok
    🏡 Hosszútávon önálló munkavégzés esetén alkalmi jelleggel Home Office lehetőség

    Bérezés (havi elbírálás alapján történik):
    💰 Alap órabér: bruttó 1900 Ft/óra
    💸 Kimagasló teljesítmény, megbízhatóság esetén: bruttó 2000 Ft/óra – bruttó 2100 Ft/óra

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!

    Szükséges nyelvtudás

    Középfokú angol és szerb/horvát nyelvtudás

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    - adminisztrációs területen szerzett munkatapasztalat

    Heti óraszám

    20 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Debrecen

    Fizetés

    Br. 1900-2100 Ft/óra*