Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Debrecen

Debrecen

    Adminisztrációs asszisztens

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    🤩 Ha nem ijeszt meg a könnyű fizikai munka, szereted a rendet és a tisztaságot, és szívesen tennél azért, hogy vendégeink otthon érezhessék magukat, csatlakozz csapatunkhoz!

    🚲 Feladatok:
    - Számlázási feladatok ellátása,
    - Adminisztrációk készítése
    - Különböző irodai munkák elvégzése
    - Vendégekkel való udvarias kommunikáció
    - Tiszta textilek kerékpárral való
    elszállítására a mosodától az ingatlanhoz, az ingatlan előkészítése (takarítás, elrendezés)

    Elvárások:
    📌 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
    📌 Számlázási ismeretek,
    📌 Jó kommunikációs képesség
    📌 Igényesség

    ⏰ Munkaidő: rugalmas, az ingatlanok előkészítése naponta 11:00 és 15:00 között munkanapokon és hétvégén is foglalástól függően

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 499 952 Ft havonta.

    Heti óraszám

    5 - 15 óra

    Munkavégzés helye

    Debrecen

    Fizetés

    Br. 1800 Ft/óra*