🏢 Parterünkről: Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems leányvállalata. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít.Feladatok:📌 Aktív részvétel az ügyfél Incident Management-jének napi tevékenységében📌 Különböző jelentések, riportok készítése, monitorozása📌 Folyamatok betartatása📌 Aktív együttműködés a folyamat többi résztvevőjével📌 Közreműködés abban, hogy a szolgáltatási folyamat illeszkedjen a cég által meghatározott standardokhoz📌 A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően📌 Utasítási, eszkalációs és riportolási rend, valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társ-szervezetekkelAmit Partnerünk kínál:⭐ Egyénre szabott, intenzív betanítás⭐ Több száz szakmai és soft skill, valamint kiscsoportos nyelvi tréninghez való hozzáférési lehetőség⭐ Összetartó, egymást támogató csapat⭐ Rugalmas munkavégzés (munkaidő, közösségi média használat, céges események)⭐ Ergonomikus, modern munkakörülmény⭐ A vírus ideje alatt home office igényelhetőMunkaidő:⏰ Hétköznaponként 09:00-tól 17:00-igElvárások:✔ Aktív nappali hallgatói jogviszony vagy passzív (25 év alatt) még legalább egy évig✔ Tárgyalóképes angol nyelvtudás, német nyelv intenzív alapszintű ismerete✔ Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is✔ Döntésképesség✔ Csapatmunkára való képesség ✔ Felelősségvállalás a minőségi munka elvégzéséért✔ Új ismeretekre való nyitottság ✔ Elérhetőség legalább heti 25 órában