Rugalmasan végezhető adminisztratív munkát keresel, és szeretnél nemzetközi környezetben tapasztalatot szerezni az egyetemi éveid alatt? 📋 🌍🚨 Akkor jelentkezz még ma irodai adminisztrátor munkánkra, és erősítsd Te is Partnercégünk debreceni csapatát! 🤗Partnerünk egy német egyedi gyártással foglalkozó multinacionális nagyvállalat, mely üdítő-, ital- és folyékony élelmiszeripari partnereit látja el mindennel, ami az értékláncukhoz lefedéséhez elengedhetetlen.A Te feladatod:📌 Toborzási tevékenység adminisztratív támogatása (külső és belső adatbázisok szűrése, jelöltekkel való kapcsolattartás, interjúszervezés 📌 Egyéb HR-es folyamatok támogatása 📌 Helyettesítő funkciók ellátásában való esetleges részvétel (számlák kezelése, iktatása, postázási feladatok ellátása, bejövő számlák csoportosítása engedélyezéshez)📌 Rendezvényekkel kapcsolatos szervezési folyamatokban való aktív részvételElvárások:☑️ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok legalább még 1,5 évig (gazdasági tanulmányok előnyt jelentenek)☑️ Microsoft Office programok (Word, Excel) ismerete ☑️ Irodatechnikai eszközök (pl.:szkenner, másoló) használatában való jártasság☑️ Hosszútávú munkavállalás☑️ Napi legalább 4 óra munkavégzés🏢 Munkakörnyezet:- Modern irodai környezet- Fejlődési lehetőség nemzetközi környezetben⏰ Munkaidő: hétköznaponként 08:00-tól 16:30-ig❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 433 700 Ft havonta.