🏢 A partnercégről: Partnerünk 300 millió emberről gondoskodik szerte a világban. A 7 000 alkalmazottal és a terepen beavatkozó 38 helyi vállalattal a Csoport egy nemzetközi helyszíni segítségnyújtó rendszert fejlesztett ki, hogy végrehajtsa a Care Szolgáltatások innovatív, mindennapi vízióját a jól szervezett, 420 000 partnerből álló szolgáltatói hálózat segítségével.✔️ Feladatok: ▪️ Telefonos segítségnyújtás ügyfelek számára.▪️ Ügyfelek felmerülő káreseményeinek felvétele, problémájuk megoldása (magán egészségügyi biztosítás kapcsán) például egészségügyi ellátás megszervezése belföldön▪️ A megoldandó eseménnyel együtt járó adminisztráció elvégzése.📌 Elvárások:▪️ Nappali tagozatos hallgatói jogviszony, aktív (vagy passzív, ha 25 év alatti a diák) formában▪️ Megbízhatóság▪️ Aktív, kommunikációs szintű (legalább B2-es) angol nyelvtudás▪️ Havi 1-2 hétvégi műszak vállalása▪️ Hetente minimum 2 hétköznap délelőtti műszak vállalása▪️ Jó kommunikációs készség▪️ Talpraesettség▪️ Segítőkészség▪️ Ügyfél- vagy vendég-orientált hozzáállás💡 Amit partnerünk kínál:▪️ Jól felszerelt irodai környezet▪️ Hosszú távú munkalehetőség▪️ Nyári bónuszprogram▪️ A vírus idejére Home Office munkalehetőség⏰ Munkaidő:▪️ Minden nap 07:30 és 22:00 között▪️ Műszakos munkarend: 4-6-8 órás műszakok
Szükséges nyelvtudás
Angol(Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
▪️ Hasonló területen szerzett munkatapasztalat
▪️ Az angolon kívül egyéb nyelv ismerete
▪️ Bármilyen egészségügyi tanulmány