Leírás
🏢 Partnerünk projektek megvalósításában segít: ott állnak Ügyfeleik mellett az informatikai kihívások feltárásától egészen a bevezetett megoldások hosszú távú optimalizálásáig. Összetartó, erős és motivált csapatuknak fontos, hogy egy támogató közösség részei, ahol a munka is öröm és kihívás.Feladatok:📍 A projekthez kapcsolódó adminisztratív és dokumentációs teendők összefogása, koordinálása📍 Projekttalálkozók, meetingek, értekezletek adminisztrálása, jegyzőkönyvek vezetése, emlékeztetők, feljegyzések készítése📍 Megbeszélések szervezése📍 Projekt előrehaladásáról szóló tájékoztató anyagok készítésében való részvétel vagy készítés (Projekt előrehaladási jelentések, vezetői tájékoztatók)📍 Változáskezeléssel kapcsolatos adminisztratív feladatok követése📍 Gondoskodás a projekt műszaki dokumentációk napra készen tartásáról📍 Projekthez kapcsolódó események, rendezvények előkészítése és megszervezéseElvárások:✔️ Befejezett, vagy végzésközeli felsőfokú tanulmányok informatikai vagy villamosmérnöki (informatikai szakiránnyal) területen✔️ 1-3 év releváns tapasztalat, adminisztrációs feladatok terén megszerzett szakmai tapasztalat ✔️ Alapvető Microsoft Office rendszerek felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, Power Point)✔️ Önálló, precíz munkavégzés, munka iránti elkötelezettség✔️ Jó kommunikációs, konfliktuskezelő és együttműködő készség✔️ Határidők betartása ✔️ Megoldás-orientált szemlélet ✔️ SzervezőkészségMunkakörnyezet:🌸 Versenyképes jövedelem 🌸 Teljesítménybérezés 🌸 Fejlődési lehetőség 🌸 Szakmai képzések🌸 Szakmai konferenciákon való részvétel 🌸 Vidám, lendületes, támogató csapat 🌸 Rugalmas munkaidő 🌸 Rendszeres csapatépítés⏰ Munkaidő: 8:30 – 17 óra között előre egyeztetett időpontokban❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon az önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!
Kiválasztásnál előnyt jelent
•Angol nyelvtudás •Elosztói engedélyesnél szerzett tapasztalat •PMI vizsga •JIRA ismeret •Agilis tapasztalat
Heti óraszám
32 - 40 óra
Munkavégzés helye
Home Office, + alkalmanként személyes jelenlét Budapesten a VIII. kerületben
Fizetés
Br. 500.000-700.000 Ft/hó*