Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    IT Helpdesk Assistant

    Leírás

    🏭 Partnerünk vezető szerepet tölt be a szél- és gázturbina, vízerőmű, járműgyártás, valamint egyéb ipari berendezések „C típusú” alkatrész-igényének gyors és hatékony kiszolgálásában. Emellett kiemelkedő szakértelemmel rendelkezik a termékportfólióhoz kapcsolódó komplett ellátási lánc integrálásában is.

    Feladatok:
    🔄 Az üzletmenet folytonosságának támogatása, az összes részleg informatikai igényeinek kielégítése
    ⚡ Helyi informatikai problémák gyors megoldása
    🧑‍💻 Level 1 IT-támogatás nyújtása helyi felhasználók számára (QAD, WMS/AS rendszerek)
    💾 Operációs rendszerek és alkalmazások telepítése, technikai támogatása
    👥 Új belépők és kilépők IT-folyamatainak kezelése és nyomon követése
    🗂️ IT-eszközök adminisztrációja
    🧩 Új rendszerek és szoftverek bevezetésének támogatása
    🖥️ IT-berendezések beszerzésében való részvétel (számítógépek, telefonok, nyomtatók stb.)
    🧰 Általános helyszíni IT-támogatás nyújtása (asztali gépek, hálózat, nyomtatók stb.)
    🚨 Problémák jelentése a Helpdesk 2. szintű támogatásának, és azok megoldásának nyomon követése
    📞 Első vonalbeli támogatás biztosítása (belső/külső felhasználók részére – telefon, e-mail, chat)
    🌱 Elkötelezettség a környezetvédelem és a munkabiztonsági szabályok betartása iránt
    📚 Dokumentációk és hibaelhárítási útmutatók készítése és frissítése, belső tudásbázis építése céljából
    🧑‍🏫 Útmutatás és képzés biztosítása a végfelhasználók számára rendszerek és szoftverek használatáról
    🤝 Szoros együttműködés az IT-csapat és más osztályok tagjaival, a gördülékeny támogatás és egységes kommunikáció érdekében

    Elvárások:
    🎓 Folyamatban lévő felsőfokú IT tanulmányok
    🪟 Kiváló ismeretek Windows operációs rendszerekben (MacOS ismerete előny)
    🌐 Alapvető hálózati, hardveres és szoftveres hibaelhárítási készségek
    📊 Kiváló MS Office ismeretek, különösen funkciók, pivot táblák terén
    📱 Kiváló iPhone és iOS rendszerismeret
    🗣️ Angol nyelv kommunikációképes ismerete (minimum B2 szint)
    🧠 Erős logikai gondolkodás és problémamegoldó képesség
    🤝 Kiemelkedő interperszonális és kommunikációs készségek
    ✔️ Pontosság, alaposság, megbízható munkavégzés
    💙 Empatikus, türelmes hozzáállás a felhasználók támogatásában
    😌 Professzionális viselkedés és higgadtság megőrzése stresszhelyzetben is

    Amit Partnerünk kínál:
    👥 Légy része egy elkötelezett szakértői csapatnak
    🏡 Dolgozz barátságos, támogató környezetben
    📚 Bővítsd tudásodat funkcionális csapatainkkal és szakembereinkkel együttműködve
    💖 Ismerd meg a csapathoz tartozás és a megbecsülés érzését
    🏭 Csatlakozz egy kivételes iparághoz, amely inspirál és fejlődési lehetőséget kínál
    🎗️ Vegyél részt jótékonysági munkában és csapatépítő tevékenységekben
    🍎 Minden hónapban gyümölcsnapot tartunk
    🚆 Támogatjuk az ingázást, hogy könnyebb legyen a bejárás

    ⏰ Munkaidő: hétköznapokon 8:00 és 17:00 között

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta!

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (középszint)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    🚗 Jogosítvány 💠 Azure, O365 Admin portál, Exchange és más Microsoft Management felületek ismerete 🌍 Legalább fél év tapasztalat multinacionális környezetben (pl. munka, Erasmus stb.)

    Heti óraszám

    20 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Fót + Home Office

    Fizetés

    Br. 2400 Ft/óra*
    Süti beállítások