Leírás
💼 Partnerünk Magyarország egyik vezető bankja mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Legfontosabb céljuk, hogy partnereik pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínálják. Ezért fejlesztik folyamatosan termékeket és szolgáltatásaikat. Ehhez egyaránt támaszkodnak tulajdonosaik évszázados szakértelmére és munkatársaik elkötelezett, magas szintű, innovatív szakmai munkájára.💻 Partnerünk elkötelezett a Microsoft 365 kollaborációs eszközök, ill. más folyamatautomatizálási eszközök - mint pl. Power App, Power Automate mellett-, annak érdekében, hogy hatékonyságot és dolgozói elégedettséget növeljen gyors és gazdaságos módon. Éppen ezért létrehozott egy Kompetencia Központot, mely támogatja ezen eszközök üzleti megvalósítást, és elősegíti az új munkamódszerek hatékony elsajátítását.Feladatok:🌐 M365 kollaborációs eszközök változáskezelése🌐 A Parnercégünk számára elérhető M365 eszközök (mint pl. Teams, SharePoint, OneDrive, Yammer, Power BI, Stream stb.) funkcionalitásának felhasználói szintű ismerete és a felhasználók támogatása🌐 Partnerünk szervezeti egységeivel szoros kapcsolattartás annak érdekében, hogy az üzleti igények ismeretében a megfelelő kollaborációs eszközök bevezetését hatékonyan támogassa🌐 A M365 nagykövetek (un. „ambassador community”) támogatása, az együttműködés és tudásmegosztás elősegítése🌐 Az új M365 eszközök bevezetésében való részvétel, kiemelt fókusszal az új SharePoint alapú Stream és az Online Power BI bevezetésére🌐 A KBC csoporttal való tudásmegosztásban való részvétel, a KBC csoporton belüli „okos másolás” elősegítése🌐 M365 folyamatautomatizálási eszközök változáskezelése 🌐 Automatizálására alkalmas folyamatok kiválasztásának támogatása🌐 Tanácsadás a megfelelő folyamat automatizálási eszközre vonatkozóan 🌐 Folyamatok hatékony kialakítása, tanácsadóként az üzleti területtel szorosan együttműködveElvárások:🟪 Folyamatban lévő felsőfokú gazdasági és/vagy informatikai tanulmányok, aktív/passzív hallgatói jogviszony🟪 Legalább heti 20 órás munkavégzés 🟪 Haladó szintű aktív angol nyelvtudás írásban, szóban egyaránt🟪 Strukturált gondolkodás és projektszemlélet 🟪 Kezdeményezőkészség és jó kommunikáció 🟪 Csapatjátékos hozzáállás🟪 Képesség az önálló és felelősségteljes munkavégzésre 🟪 Jó stresszkezelő képességgel rendelkezik és képes az idő- és feladatnyomás mellett a stabil feladatellátásra⭐ Amit Partnerünk kínál:• Modern irodai környezet • Támogató, fiatal csapat • Szakmai fejlődési lehetőség • Hosszútávú munkalehetőség⏰ Munkaidő: Keret, 08:30-tól 17:00-ig. 50%-ban Home Office lehetséges❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Haladó szintű aktív angol nyelvtudás írásban, szóban egyaránt
Kiválasztásnál előnyt jelent
• 1-2 éves erős üzleti felhasználói vagy informatikai tapasztalat az M365 eszközök (Teams, SharePoint, OneDrive, Yammer, PowerBI, Stream) használatában előnyt jelent
Heti óraszám
20 - 40 óra
Munkavégzés helye
Budapest, IX kerület+ Home Office
Fizetés
Br. 2200 Ft/óra*