🏢 Partnerünk ügyfélazonosítási és ügyfélkapcsolati megoldások fejlesztésével, valamint internetalapú hangszolgáltatások értékesítésével foglalkozik. A 2000-es évek óta aktív szereplője a szoftverfejlesztési és telekommunikációs piacnak. KYC rendszerét a pénzügyi szektor elvárásainak megfelelően alakította ki, telco- és contact center szolgáltatásait pedig a légiközlekedéstől a biztosítási szektorig számos iparágban alkalmazzák.Feladatok: 📑 Beérkező kérések és hibák adminisztrálása jegykezelő rendszerben📲 Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára💻 A cégünk által fejlesztett szoftverek használatának magas szintű ismerete és támogatásaElvárások:🎓 IT-specifikus végzettség vagy folyamatban lévő IT-s tanulmányok✔️ Megoldásorientált hozzáállás 🗨️ Jó kommunikációs készség✒️ Kiemelkedő helyesírás és érdeklődés az üzleti kommunikáció iránt🖱️ MS Excel haladó szintű ismerete (függvények használata) 📚 Középfokú angol nyelvvizsga vagy minimum B2 szintű nyelvtudás, szóban és írásbanAmit a Partnerünk kínál:🧐 Szakmai kihívások 🧑💻 Tanulási és fejlődés lehetőség 📧 Korszerű irodai környezet 🤗 Kellemes munkahelyi légkör🕔 Munkaidő: Rugalmasan, 09:00 és 17:00 között❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol (középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
🍀 Ügyfélszolgálatos vagy BackOffice területen végzett munkatapasztalat