🏢 Stabil közigazgatási háttér, kiszámítható életpálya és felelősségteljes munka várja Partnerünkhöz csatlakozókat.Feladatok:🟣 Informatikai helpdesk rendszerek támogatása🟣 Felhasználók alapszintű (first level) informatikai problémáinak kezelése, dokumentálása, elsődleges hibaelhárítási feladatok végzése, hibajegykezelő rendszer használata, valamint az IT munkatársakkal való szoros együttműködésElvárások:🫐 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok🫐 Windows kliens operációs rendszerek (Windows 10/11) alapszintű kezelése, konfigurálása 🫐 Microsoft Office (365) alkalmazások alapvető támogatása 🫐 Felhasználói jogosultságok és hozzáférések kezelése (Active Directory alapokon) 🫐 Alapvető hálózati ismeretek (IP-címek ellenőrzése, WiFi-csatlakozási problémák kezelése) 🫐 Alapszintű hardverismeretek (számítógépek, nyomtatók, perifériák hibáinak elsődleges felmérése) 🫐 Hibajegykezelő rendszerek (ticketing systems) alapszintű ismerete, használataElőnyök:🟡 ITIL alapú helpdesk támogatási folyamatok ismerete 🟡 Mobil eszközök (okostelefonok, tabletek) támogatásában szerzett tapasztalat 🟡 Microsoft Teams és egyéb kollaborációs platformok támogatásában szerzett gyakorlat 🟡 Távoli asztali kapcsolat (Remote Desktop) technológiák ismerete 🟡 Kliens oldali biztonsági alapelvek ismerete (vírusirtók, tűzfalak alapszintű kezelése) 🟡 Alapszintű tapasztalat felhasználói képzések tartásában, dokumentáció készítésében 🟡 Kommunikációs és ügyfélkezelési tapasztalatMunkakörnyezet:🤗 Támogatják a szakmai fejlődésed, szakképzett kollégák mentorálásával🤗 Lehetőség van főállásban is elhelyezkedni, a tanulmányok végeztével.⏰ Munkaidő: A munkádat rugalmasan, óráidhoz igazítottan tudod végezni❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 656 785 Ft havonta.