Leírás
🏔️ Partnercégünk széleskörben használható turisztikai technológiai szolgáltatásokat fejleszt. Termékeiket vállalatok és intézmények egyaránt használják az idegenforgalom, és a turizmus különböző területein. Komplex megoldásokat készítenek – például beléptetőrendszert, online foglalási rendszert, fizetési platformot, back office-t.Feladatok:🔷 Meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás🔷 Bejövő telefonok, és e-mailek megválaszolása🔷 Elkészült programverziók tesztelése🔷 Amennyiben javítandó hibát detektálnak a partnereink, azt jelezni kell a fejlesztők felé a kialakított csatornákon, és amikor a javítás megtörtént, szólni kell az ügyfélnekElvárások:📌 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok📌 Általános informatikai tudás, 📌 IT tanulmányok vagy IT érdeklődés 📌 Irodai programok, valamint számítógép készségszintű ismerete ( Word, Excel, hogyan másolunk file-t, browser specifikusságok)📌 Angol középfokú nyelvtudás📌 Jó kommunikációs képesség és türelem📌 Érdekelje, hogy mindig más a feladat, nincsenek sémák, 📌 Jó adminisztrálási készség, pontosság⏰ Munkaidő: 9:00-17:00 között, amíg nem lesz magabiztos a feladatban, addig mindenképpen 100% iroda, utána Home Office lehetőség a munka minőségétől függően❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol (Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
Minimális MSSQL adatbázis ismeret
Heti óraszám
20 - 40 óra
Munkavégzés helye
Budapest, I. kerület + Home Office
Fizetés
Br. 1874 Ft/óra*