Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Service Desk Operátor

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    Partnerünk egy nagyvállalati megoldásokra szakosodott szoftverfejlesztő és megoldás szállító vállalat, mely elsősorban vállalati tartalomkezeléssel és nagyvállalati adatvagyon kezeléssel foglalkozik.

    A cég Service Desk szolgáltatása egykapus kommunikációs pontként szolgál a cégcsoport dolgozói számára.

    Feladatok:
    - Az ügyfelek megkereséseinek fogadása, validálása, megoldása vagy kiosztása.
    - A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése.
    - Proaktív és reaktív L1-es szintű alkalmazás üzemeltetési és támogatási feladatok ellátása.
    - Tudásmenedzsment és adminisztrációs teendők elvégzése.
    - A cégcsoport kritikus rendszereinek monitorozása.
    - A cégcsoport nyilvántartásainak naprakészen tartása.

    Elvárások:
    ☑️ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok (szakirányú) nappali tagozaton
    ☑️ Alapfokú angol nyelvtudás
    ☑️ Nyitottság új ismeretek elsajátítására

    Előnyt jelent:
    ➖ Releváns informatikai vállalati rendszerek üzemeltetésében szerzett tapasztalat.
    ➖ Mobilkommunikációs, multimédiás eszközök üzemeltetési, szerelési jártasság vagy érdeklődés.
    ➖ Windows/Linux operációs rendszerüzemeltetői tapasztalat.
    ➖ Virtuális környezetek menedzselésében szerzett tapasztalat.
    ➖ Ticketing rendszerek kezelésében szerzett jártasság.
    ➖ Script írási tapasztalat.
    ➖ ITIL ismeretek.

    ⏰ Munkaidő: hétköznaponként 08:00-tól 18:00-ig

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (Alapfok)

    Heti óraszám

    20 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest IX. kerület

    Fizetés

    Br. 1926 Ft/óra