Partnerünk egy nagyvállalati megoldásokra szakosodott szoftverfejlesztő és megoldás szállító vállalat, mely elsősorban vállalati tartalomkezeléssel és nagyvállalati adatvagyon kezeléssel foglalkozik.A cég Service Desk szolgáltatása egykapus kommunikációs pontként szolgál a cégcsoport dolgozói számára.Feladatok:- Az ügyfelek megkereséseinek fogadása, validálása, megoldása vagy kiosztása.- A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése.- Proaktív és reaktív L1-es szintű alkalmazás üzemeltetési és támogatási feladatok ellátása.- Tudásmenedzsment és adminisztrációs teendők elvégzése.- A cégcsoport kritikus rendszereinek monitorozása.- A cégcsoport nyilvántartásainak naprakészen tartása.Elvárások:☑️ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok (szakirányú) nappali tagozaton☑️ Alapfokú angol nyelvtudás☑️ Nyitottság új ismeretek elsajátításáraElőnyt jelent:➖ Releváns informatikai vállalati rendszerek üzemeltetésében szerzett tapasztalat. ➖ Mobilkommunikációs, multimédiás eszközök üzemeltetési, szerelési jártasság vagy érdeklődés. ➖ Windows/Linux operációs rendszerüzemeltetői tapasztalat. ➖ Virtuális környezetek menedzselésében szerzett tapasztalat. ➖ Ticketing rendszerek kezelésében szerzett jártasság. ➖ Script írási tapasztalat. ➖ ITIL ismeretek.⏰ Munkaidő: hétköznaponként 08:00-tól 18:00-ig