Partnerünk vezető szerepet tölt be a magyar informatikai piacon. Hosszútávon is fenntartható, komplex informatikai megoldásokat kínál. Speciális kompetenciáiknak köszönhetően az üzleti alkalmazásoktól, valamint üzemeltetés támogatástól az infrastruktúra kiépítésen és fejlesztésen át, egészen a teljes körű IT biztonsági megoldásokig, sokszínű szolgáltatáspalettával állnak az ügyfelek rendelkezésére.Feladatok:📌 7x24 órás informatikai helpdesk szolgáltatás 2 műszakban📌 Telefonos és email alapú informatikai hibajegyek OTRS rendszerbe rögzítése, kezelése és megfelelő várólista vagy email cím vagy személy felé eszkalálása📌 A jegyek SLA beállításai táblázat szerint📌 Jegyek sorsának végigkövetése, ellenőrzés SLA jelzéskor, amit a rendszer automatikusan küld📌 Munkaidő után telefon megerősítés elvégzése az eszkalált személy felé, leírás alapján📌 Munkaidő után SLA ellenőrzése az OTRS rendszerben, telefonos értesítés.Elvárások:☑️ Folyamatban lévő informatikai tanulmányok nappali tagozaton☑️ Windows alapú szerver és kliens operációs rendszerek felhasználói szintű ismerete☑️ Alapfokú hálózati és hardver ismeret☑️ Alapszintű virtualizációs (VMware, HyperV) és monitoring ismeret☑️ Szakszavak ismerete és használata☑️ Angol alap (írásban) ☑️ Minimum 1 nappali és 1 éjszakai műszak vállalása hosszútávon☑️ Jó kommunikációs képesség szóban és írásban☑️ Csapatmunka-készség, pontosság, Munkaidő: több műszakos, 8:00-20:00 és 20:00-8:00 között
Szükséges nyelvtudás
Angol (Alapfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
- Közepes szintű hálózati (LAN és SAN) és hardver ismeret. - Közepes szintű virtualizációs (VMware, HyperV) ismeret.
- IT monitoring jelzések ismerete. - OTRS ismeret - Hibajegyek kezelésének ismerete