Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    IT support gyakornok

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    🏢 Parterünkről:
    Partnercégünk pályafutása a piacon 2013-ban indult, és célja, hogy a B2B és/vagy B2G környezetben Enterprise Solution megbízható megoldásokat szállítson rövid idő alatt, belföldre és külföldre egyaránt.💼

    ✔️ Feladatok:
    ● Az fejlesztők támogatása e-mailen és jegykezelő (JIRA) rendszeren keresztül
    ● Interfész specifikáció alapján felmerülő problémák kezelése,
    ● Beérkező külső, fejlesztői felvetések megválaszolása, egyeztetése
    ● Szolgáltatás hívások értelmezése, hibák detektálása
    ● XML üzenetek értelmezés (XSD megfelelés vizsgálata)
    ● Támogatás a felület manuális tesztelésében
    ● A tapasztalatok megosztása a csapat tagjaival
    ● Együttműködés más csapatokkal a szervezeten belül
    ● Tesztkörnyezethez való hozzáférések kezelése (az igény beérkezésétől a kiadásig)
    ● Egyéb ügyfélszolgálati taskok kezelése (önálló kivizsgálása vagy kompetens fejlesztőre való delegálása)
    ● A fejlesztői team-mel való teljes együttműködés:
    o részvétel a tervezési folyamatban
    o szignált tesztelési taskok végrehajtása (teszteset írás és manuális tesztelés)
    o ügyfél/ team által jelzett hibák reprodukálása
    ● Új rendszerverziók alapján felhasználói kézikönyvek frissítése, fejlesztése, írása
    ● Egyéb IT projektekhez köthető dokumentációk készítése

    ❗ Elvárások:
    ● Folyamatban lévő tanulmányok informatikai területen
    ● Magabiztos felhasználói szintű MS Office ismeret (Word, Excel)
    ● Ügyfélorientáció
    ● Jó problémamegoldó képesség
    ● Analitikus gondolkodás
    ● Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban
    ● Érdeklődés IT terület iránt
    ● Belső motiváció a folyamatos fejlődés, tanulás iránt
    ● Csapatmunkára való képesség
    ● Motivációs levél írása

    💡 Amit partnerünk kínál:
    ● Fiatalos, nyitott, jó hangulatú csapat
    ● Rugalmas munkaidő
    ● Szakmai gyakorlat igazolása
    ● Fejlődési és előrelépési lehetőség a szervezeten belül
    ● Belső szakterületi gyakornoki programban való részvétel lehetősége
    ● Alkalmazotti jogviszony lehetősége a hallgatói jogviszony megszűnését követően
    ● A+ iroda, pihenő-szoba, kávé, tea, üdítő

    ⏰ Munkaidő:
    Hétköznaponként 8 és 17 óra között

    Szükséges nyelvtudás

    Angol(Alapfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    ● Folyamatban lévő felsőfokú informatikai végzettség ● Helpdesk tapasztalat, tesztelésben való jártasság ● XML alapismeretek ● Java alapismeretek (Java logok értelmezése) ● Középszintű angol nyelvtudás ● Manuális tesztelésben szerzett tapasztalat

    Heti óraszám

    24 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest XIV.kerület

    Fizetés

    Br. 1700 Ft/óra