🏢 Parterünkről: Partnercégünk pályafutása a piacon 2013-ban indult, és célja, hogy a B2B és/vagy B2G környezetben Enterprise Solution megbízható megoldásokat szállítson rövid idő alatt, belföldre és külföldre egyaránt.💼✔️ Feladatok: ● Az fejlesztők támogatása e-mailen és jegykezelő (JIRA) rendszeren keresztül ● Interfész specifikáció alapján felmerülő problémák kezelése, ● Beérkező külső, fejlesztői felvetések megválaszolása, egyeztetése ● Szolgáltatás hívások értelmezése, hibák detektálása ● XML üzenetek értelmezés (XSD megfelelés vizsgálata)● Támogatás a felület manuális tesztelésében ● A tapasztalatok megosztása a csapat tagjaival ● Együttműködés más csapatokkal a szervezeten belül ● Tesztkörnyezethez való hozzáférések kezelése (az igény beérkezésétől a kiadásig)● Egyéb ügyfélszolgálati taskok kezelése (önálló kivizsgálása vagy kompetens fejlesztőre való delegálása)● A fejlesztői team-mel való teljes együttműködés:o részvétel a tervezési folyamatbano szignált tesztelési taskok végrehajtása (teszteset írás és manuális tesztelés)o ügyfél/ team által jelzett hibák reprodukálása● Új rendszerverziók alapján felhasználói kézikönyvek frissítése, fejlesztése, írása ● Egyéb IT projektekhez köthető dokumentációk készítése❗ Elvárások:● Folyamatban lévő tanulmányok informatikai területen● Magabiztos felhasználói szintű MS Office ismeret (Word, Excel)● Ügyfélorientáció● Jó problémamegoldó képesség● Analitikus gondolkodás● Kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban● Érdeklődés IT terület iránt● Belső motiváció a folyamatos fejlődés, tanulás iránt● Csapatmunkára való képesség● Motivációs levél írása💡 Amit partnerünk kínál: ● Fiatalos, nyitott, jó hangulatú csapat ● Rugalmas munkaidő ● Szakmai gyakorlat igazolása ● Fejlődési és előrelépési lehetőség a szervezeten belül ● Belső szakterületi gyakornoki programban való részvétel lehetősége● Alkalmazotti jogviszony lehetősége a hallgatói jogviszony megszűnését követően● A+ iroda, pihenő-szoba, kávé, tea, üdítő⏰ Munkaidő: Hétköznaponként 8 és 17 óra között
Szükséges nyelvtudás
Angol(Alapfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
● Folyamatban lévő felsőfokú informatikai végzettség
● Helpdesk tapasztalat, tesztelésben való jártasság
● XML alapismeretek
● Java alapismeretek (Java logok értelmezése)
● Középszintű angol nyelvtudás
● Manuális tesztelésben szerzett tapasztalat