Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Support munkatárs ügyfélplatformok támogatására

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    👉 Otthonról végezhető support pozíciót keresel?
    👉 Olvass tovább!

    Partnerünk supportos diákokat keres az alábbi szintekre:
    1️⃣ L1 (frontline) szint feladatok:
    -ticketing rendszer kezelése (elektronikusan, telefonon vagy e-mailben érkezik a hiba)
    - probléma regisztrálása és kategorizálása (milyen sürgősen kell intézkedni, üzleti folyamatokra milyen hatással van)
    - ha sürgős a bejelentés, feladat továbbítása a megfelelő személynek

    2️⃣ L2 szint feladatok:
    - problémamegoldás
    - tesztelés
    - adatbáziskezelés (MSSQL)

    3️⃣ L3 szint feladatok:
    - forráskód szintű programozói szint
    - az L1, L2 szinten felmerült program javítási feladatok elvégezése, normál munkaidőben (Java tudás szükséges)

    📞 A telefonhívásokat a telefonodra irányítják az ügyeleti időszakban.

    Elvárások:
    ☑️ Folyamatban lévő informatikai tanulmányok nappali tagozaton (aktív/passzív)
    ☑️ Kommunikációs szintű angol nyelvtudás, IT szakmaival kiegészítve
    ☑️ Saját mobil és laptop ( VPN hozzáférést biztosít a cég)

    Amit a cég kínál:
    ⭐ Hétvégi, munkaszüneti, éjszakai pótlék
    ⭐ Rugalmas munkaidő

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (Középfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    Orosz nyelvtudás

    Heti óraszám

    20 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, XIII. kerület, Home Office

    Fizetés

    Br. 1600 Ft/óra