👉 Otthonról végezhető support pozíciót keresel?👉 Olvass tovább!Partnerünk supportos diákokat keres az alábbi szintekre:1️⃣ L1 (frontline) szint feladatok:-ticketing rendszer kezelése (elektronikusan, telefonon vagy e-mailben érkezik a hiba)- probléma regisztrálása és kategorizálása (milyen sürgősen kell intézkedni, üzleti folyamatokra milyen hatással van)- ha sürgős a bejelentés, feladat továbbítása a megfelelő személynek2️⃣ L2 szint feladatok:- problémamegoldás- tesztelés- adatbáziskezelés (MSSQL)3️⃣ L3 szint feladatok:- forráskód szintű programozói szint- az L1, L2 szinten felmerült program javítási feladatok elvégezése, normál munkaidőben (Java tudás szükséges)📞 A telefonhívásokat a telefonodra irányítják az ügyeleti időszakban.Elvárások:☑️ Folyamatban lévő informatikai tanulmányok nappali tagozaton (aktív/passzív)☑️ Kommunikációs szintű angol nyelvtudás, IT szakmaival kiegészítve☑️ Saját mobil és laptop ( VPN hozzáférést biztosít a cég)Amit a cég kínál:⭐ Hétvégi, munkaszüneti, éjszakai pótlék⭐ Rugalmas munkaidő