📢 Partnerünk keresi diák munkatársát HelpDesk pozícióba!📢Feladatok:👉 Szakszerű informatikai ügyféltámogatás telefonon, e-mailen és távmenedzsment eszközökkel👉 Ügyfeleink számára szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai jellegű információk nyújtása👉 Bejövő hívások és e-mailek fogadása és dokumentálása👉 Kapcsolattartás az ügyfeleink és a rendszerüzemeltetőink, fejlesztőink között👉 Új programverziók teszteléseElvárások:☑️ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok nappali tagozaton☑️ Informatikai beállítottság☑️ Önálló munkavégzésre való alkalmasság ☑️ Műszaki ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat☑️ Magabiztos informatikai ismeretek, elsősorban Windows operációs rendszerek terén☑️ Udvarias, határozott, ügyfélközpontú magatartás mind telefonos, mind e-mailes kapcsolattartás során☑️ Jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség☑️ Több műszakos műszakrend vállalása☑️ Jó problémamegoldó készségAmit a cég kínál:🔔 Kellemes irodai környezet🔔 Légkondi, felújított irodaház⏰ Munkaidő: 06:00-tól 22:00-ig, több műszakban, tanulmányokhoz könnyen egyeztethetően