💻 Partnerünk vezető szerepet tölt be a magyar informatikai piacon. Hosszútávon is fenntartható, komplex informatikai megoldásokat kínál az üzleti alkalmazásoktól, valamint üzemeltetés támogatástól az infrastruktúra kiépítésen és fejlesztésen át, egészen a teljes körű IT biztonsági megoldásokig.👩💻 Jelentkezz csapatukba IT helpdesk munkatársként!👨💻Feladatok:🔹 Telefonos és email alapú informatikai hibajegyek OTRS rendszerbe rögzítése, kezelése és megfelelő várólista vagy email cím vagy személy felé eszkalálása.🔹 A jegyek SLA beállításai táblázat szerint.🔹 Jegyek sorsának végigkövetése, ellenőrzés SLA jelzéskor, amit a rendszer automatikusan küld.🔹 Munkaidő után telefon megerősítés elvégzése az eszkalált személy felé, leírás alapján. 🔹 Munkaidő után SLA ellenőrzése az OTRS rendszerben, telefonos értesítés.✔️ Elvárások:- Nappali tagozatos aktív/passzív hallgatói jogviszony informatikai területen- Windows alapú szerver és kliens operációs rendszerek felhasználói szintű ismerete- Alapfokú hálózati és hardver ismeret- Alapszintű virtualizációs (VMware, HyperV) és monitoring ismeret - Szakszavak ismerete és használata - Jó kommunikációs képesség szóban és írásban - Csapatmunkára való készség, pontosság - Éjszakai munkavégzés tolerálása- Minimum 3 műszak vállalása🕓 Munkaidő:12 órás műszakokban 8-20 és 20-8 óra között
Szükséges nyelvtudás
Angol (Alapfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
🔸 Közepes szintű hálózati (LAN és SAN) és hardver ismeret 🔸Közepes szintű virtualizációs (VMware, HyperV) ismeret 🔸IT monitoring jelzések ismerete 🔸OTRS ismeret 🔸Hibajegyek kezelésének ismerete