Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    IT Helpdesk munkatárs

    Leírás

    💻 Partnerünk vezető szerepet tölt be a magyar informatikai piacon. Hosszútávon is fenntartható, komplex informatikai megoldásokat kínál az üzleti alkalmazásoktól, valamint üzemeltetés támogatástól az infrastruktúra kiépítésen és fejlesztésen át, egészen a teljes körű IT biztonsági megoldásokig.

    👩‍💻 Jelentkezz csapatukba IT helpdesk munkatársként!👨‍💻

    Feladatok:
    🔹 Telefonos és email alapú informatikai hibajegyek OTRS rendszerbe rögzítése, kezelése és megfelelő várólista vagy email cím vagy személy felé eszkalálása.
    🔹 A jegyek SLA beállításai táblázat szerint.
    🔹 Jegyek sorsának végigkövetése, ellenőrzés SLA jelzéskor, amit a rendszer automatikusan küld.
    🔹 Munkaidő után telefon megerősítés elvégzése az eszkalált személy felé, leírás alapján.
    🔹 Munkaidő után SLA ellenőrzése az OTRS rendszerben, telefonos értesítés.

    ✔️ Elvárások:
    - Nappali tagozatos aktív/passzív hallgatói jogviszony informatikai területen
    - Windows alapú szerver és kliens operációs rendszerek felhasználói szintű ismerete
    - Alapfokú hálózati és hardver ismeret
    - Alapszintű virtualizációs (VMware, HyperV) és monitoring ismeret
    - Szakszavak ismerete és használata
    - Jó kommunikációs képesség szóban és írásban
    - Csapatmunkára való készség, pontosság
    - Éjszakai munkavégzés tolerálása
    - Minimum 3 műszak vállalása

    🕓 Munkaidő:
    12 órás műszakokban 8-20 és 20-8 óra között

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (Alapfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    🔸 Közepes szintű hálózati (LAN és SAN) és hardver ismeret 🔸Közepes szintű virtualizációs (VMware, HyperV) ismeret 🔸IT monitoring jelzések ismerete 🔸OTRS ismeret 🔸Hibajegyek kezelésének ismerete

    Heti óraszám

    36 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, XIV. kerület

    Fizetés

    Br. 1300 Ft/óra
    Kérdésed van?