Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Support munkatárs

    Leírás

    Partnerünk vállalatirányítási rendszerek fejlesztésével foglalkozik. 💻

    Csapatába keres új diák munkatársat az alábbi feladatok ellátására:
    📝 Vállalatirányítási rendszerükkel kapcsolatos ügyféligények, hibabejelentések menedzselése Jira Servicedesk-en, és telefonon
    📝 Jira Servicedesk-en és e-mail-en beérkező igények teljeskörűségének ellenőrzése:
    ✏ tartalmaz-e alátámasztó adatokat / képernyőképeket
    📝 E-mail-en érkező bejelentések rögzítése a Jira Service desk-re
    📝 Duplikációk észlelése
    📝 Ügyfelekkel való telefonos egyeztetés
    📝 Fejlesztőkkel való személyes egyeztetés magyarul / angolul
    📝 Feladat készültségének adminisztrálása a Service Desk-en
    📝 E-mail-es bejelentés esetén e-mail-es készre jelentés küldése.

    Elvárások:
    ✅ Folyamatban lévő aktív/passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
    ✅ Helpdesk vagy hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
    ✅ Jó kommunikációs képesség, türelem, pontosság

    Amit a cég kínál:
    - iMac munkaállomás
    - Ingyen kávé, tea, víz ☕
    - Fiatal csapat, jó hangulat, időnként céges rendezvények 🍾

    Munkaidő:
    ⏰ Hétköznaponként 9 és 17:30 között

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (Középfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    IT support tapasztalat (pl. JIRA Service Desk) JAVA, SQL ismeret nagy előny

    Heti óraszám

    30 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, III. kerület

    Fizetés

    Br. 1300-1600 Ft/óra
    Kérdésed van?