Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Könyvelőirodai asszisztens

    Leírás

    🏢 Partnerünk a nagyvállalati és a KKV szektorban több évtizedes tapasztalattal rendelkező munkatársaival számviteli, pénzügyi és adótanácsadási szolgáltatásokkal áll ügyfelei rendelkezésére. Ügyfeleik között a magyar kis- és középvállalkozásokon túl külföldi tulajdonosi háttérrel rendelkező vállalatok is megtalálhatók.

    Feladatok:
    🗂️ Könyvelőirodai adminisztráció
    📚 Fokozatos bevezetés a gyakorlati könyvelési és bérszámfejtési feladatokba
    🧾 Bérszámfejtések előkészítése
    📥 Vevő- és szállítói számlák rögzítése, könyvelése
    💼 Vegyes könyvelések, házipénztár- és banktételek könyvelése
    🏷️ Tárgyi eszközök nyilvántartása
    📊 Aktív részvétel ügyfeleink havi és negyedéves zárási folyamataiban (lehatárolások, átértékelések, átsorolások könyvelése, havi riportok – KSH, MNB, költségriportok és egyéb menedzsmentriportok elkészítése)
    🧾 Számlázás
    📈 Működéssel kapcsolatos kimutatások és elemzések készítése

    Elvárások:
    🎓 Felsőfokú gazdasági tanulmányok (pénzügy vagy számvitel szakon)
    📘 Megfelelő szintű érdeklődés a számvitel, bérszámfejtés és adózás területe iránt
    💻 Haladó szintű MS Office használat (Teams, SharePoint, Excel), a CV-ben a tapasztalat megjelölésével (ha van), valamint motivációs levél
    🌍 Angol nyelv aktív kommunikációs készség írásban és szóban (középfok)
    🗣️ Kiváló kommunikációs képesség
    👔 Jó megjelenés
    🎯 Precizitás
    🔁 Monotonitástűrés

    Amit a Partnerünk kínál:
    💼 Partnerünk magas színvonalú számviteli, pénzügyi/kontrolling támogatást és HR szolgáltatásokat nyújt ügyfelei számára
    📍 Irodájuk Budapesten, az I. kerületben található, egy irodaház 4. emeletén, tömegközlekedéssel kiváló megközelíthetőséggel
    🏢 Jól felszerelt, kellemes munkakörnyezet, saját mosdóval és felszerelt étkezőhelyiséggel
    ☕ Korlátlan kávé-, tea- és vízfogyasztás
    🍕 Időnként közös irodai reggelik és pizza napok
    🤝 Évente két csapatépítő program (június elején és szeptember elején)
    💻 Megfelelő színvonalú eszközpark a munkavégzéshez (laptop + 2 monitor)
    🌐 Távolról is elérhető belső hálózat
    📚 Folyamatos szakmai továbbképzések, melyek költségét Partnerünk biztosítja
    👥 Jelenleg 7 fős csapat, a növekvő ügyféligények és a szolgáltatási portfólió bővítése miatt folyamatos létszámbővítési tervekkel
    🎓 Előnyben részesítik a felsőoktatásban tanuló, aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkező munkavállalókat, akik később – kölcsönös megfelelés esetén – teljes állású munkavállalóvá válhatnak

    ⏰ Munkaidő: rugalmas, hétfőtől péntekig, az alábbi idősávok egyikében: 9:00–13:00, 10:00–14:00, 11:00–15:00 vagy 12:00–16:00
    🕒 Teljes munkaidős (2×8 óra) és részmunkaidős (1×4 óra) munkavégzés is megoldható

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (középszint)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    🗣️ Legfontosabb szempont a jó kommunikációs képesség és a csapatba történő gyors beilleszkedés képessége

    Heti óraszám

    20 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest I. kerület

    Fizetés

    Br. 2300 Ft/óra*