Leírás
🧩 Partnerünk egy cégcsoport, melyben műszaki nyilvántartó és munkafolyamat-támogató szoftvermegoldásokat fejlesztenek. Ezeket elsősorban közüzemi, ipari és nagyvállalati ügyfelek használják. Partnerünk több mint 30 éve a hazai vállalatirányítási (ERP) szoftverpiac meghatározó szereplője. Szoftvereiket a néhány fős kisvállalkozásoktól a több ezer fős nagyvállalatokig, a gazdaság minden szektorában, nonprofit szervezetek és oktatási intézmények is sikerrel használják. Most csapatukat bővítik szoftver-tanácsadó munkatárssal – kiemelten a 3–11-es verziójú integrált vállalatirányítási rendszerhez!Feladatok:✅ Kapcsolattartás új és meglévő vállalati ügyfelekkel a Libra 3–11 rendszerrel kapcsolatban🚀 Rendszerbevezetési projektek szakmai támogatása, részvétel az implementációban🎓 Végfelhasználói oktatások, tréningek tartása📞 Ügyféligények és hibák fogadása, kezelése, az ezekhez tartozó tanácsadói folyamatok nyomon követése🤝 Szoros együttműködés a fejlesztői és terméktámogató csapattal, igények technikai kommunikációja📝 Tanácsadói tevékenység folyamatos és pontos dokumentálásaElvárások:📚 Felsőfokú, folyamatban lévő tanulmányok (elsősorban gazdaságinformatika, pénzügy, számvitel vagy közeli területen)💻 Magabiztos MS Office használat🗣️ Kiemelkedő kommunikációs készség, ügyfélorientált gondolkodás✔️ Precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat🤝 Önálló és csapatmunkára való készség🧩 Proaktív problémamegoldás🚗 B kategóriás jogosítvány (céges autó biztosított vidéki ügyfélutakhoz)🧳 Utazási hajlandóság✉️ Motivációs levél🌍 Angol nyelvtudás minimum középszintenAmit a Partnerünk kínál:🏢 Hosszú távú, stabil munkalehetőség országosan elismert szoftvercégben💰 Versenyképes, teljesítményarányos juttatási csomag📈 Modern, támogatói szemléletű munkahely és szakmai fejlődési lehetőség🖥️ Jól felszerelt, kényelmes iroda Budapest XI. kerületében🤝 Barátságos, összetartó csapat, közös céges programok🏡 Betanulás után részleges home office lehetőség (heti 1 nap)💡 Innovatív vállalati környezet, ahol a szakmai ötleteket, javaslatokat szívesen fogadjuk✨ Modern irodai környezet🍴 Kedvezményes ebédlehetőség a munkahelyen🚆 Vidéki és budapesti bérlettérítés a jogszabályi előírások szerint🎁 SZÉP kártya🕣 Munkaidő: 8:30 és 17:00 között🏡 Próbaidő lejárta után heti 1 alkalommal lehetőség otthoni munkavégzésre❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.
Elvárások
B kategóriás jogosítvány
Szükséges nyelvtudás
Angol (középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
🗂️ Ügyviteli / ERP rendszerek ismerete, bevezetési projektekben szerzett tapasztalat
📊 Pénzügy, számvitel vagy kontrolling területen szerzett munkatapasztalat
Heti óraszám
24 - 40 óra
Munkavégzés helye
Budapest, XI. kerület
Fizetés
Br. 2200 Ft/óra*