Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Szoftver Tanácsadó

    Leírás

    🧩 Partnerünk egy cégcsoport, melyben műszaki nyilvántartó és munkafolyamat-támogató szoftvermegoldásokat fejlesztenek. Ezeket elsősorban közüzemi, ipari és nagyvállalati ügyfelek használják.

    Partnerünk több mint 30 éve a hazai vállalatirányítási (ERP) szoftverpiac meghatározó szereplője. Szoftvereiket a néhány fős kisvállalkozásoktól a több ezer fős nagyvállalatokig, a gazdaság minden szektorában, nonprofit szervezetek és oktatási intézmények is sikerrel használják. Most csapatukat bővítik szoftver-tanácsadó munkatárssal – kiemelten a 3–11-es verziójú integrált vállalatirányítási rendszerhez!

    Feladatok:
    ✅ Kapcsolattartás új és meglévő vállalati ügyfelekkel a Libra 3–11 rendszerrel kapcsolatban
    🚀 Rendszerbevezetési projektek szakmai támogatása, részvétel az implementációban
    🎓 Végfelhasználói oktatások, tréningek tartása
    📞 Ügyféligények és hibák fogadása, kezelése, az ezekhez tartozó tanácsadói folyamatok nyomon követése
    🤝 Szoros együttműködés a fejlesztői és terméktámogató csapattal, igények technikai kommunikációja
    📝 Tanácsadói tevékenység folyamatos és pontos dokumentálása

    Elvárások:
    📚 Felsőfokú, folyamatban lévő tanulmányok (elsősorban gazdaságinformatika, pénzügy, számvitel vagy közeli területen)
    💻 Magabiztos MS Office használat
    🗣️ Kiemelkedő kommunikációs készség, ügyfélorientált gondolkodás
    ✔️ Precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat
    🤝 Önálló és csapatmunkára való készség
    🧩 Proaktív problémamegoldás
    🚗 B kategóriás jogosítvány (céges autó biztosított vidéki ügyfélutakhoz)
    🧳 Utazási hajlandóság
    ✉️ Motivációs levél
    🌍 Angol nyelvtudás minimum középszinten

    Amit a Partnerünk kínál:
    🏢 Hosszú távú, stabil munkalehetőség országosan elismert szoftvercégben
    💰 Versenyképes, teljesítményarányos juttatási csomag
    📈 Modern, támogatói szemléletű munkahely és szakmai fejlődési lehetőség
    🖥️ Jól felszerelt, kényelmes iroda Budapest XI. kerületében
    🤝 Barátságos, összetartó csapat, közös céges programok
    🏡 Betanulás után részleges home office lehetőség (heti 1 nap)
    💡 Innovatív vállalati környezet, ahol a szakmai ötleteket, javaslatokat szívesen fogadjuk
    ✨ Modern irodai környezet
    🍴 Kedvezményes ebédlehetőség a munkahelyen
    🚆 Vidéki és budapesti bérlettérítés a jogszabályi előírások szerint
    🎁 SZÉP kártya

    🕣 Munkaidő: 8:30 és 17:00 között
    🏡 Próbaidő lejárta után heti 1 alkalommal lehetőség otthoni munkavégzésre

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Elvárások

    B kategóriás jogosítvány

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (középfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    🗂️ Ügyviteli / ERP rendszerek ismerete, bevezetési projektekben szerzett tapasztalat 📊 Pénzügy, számvitel vagy kontrolling területen szerzett munkatapasztalat

    Heti óraszám

    24 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, XI. kerület

    Fizetés

    Br. 2200 Ft/óra*
    Süti beállítások