Leírás
💼 Partnerünk prémium minőségű Microsoft Dynamics 365 Business Central szolgáltatásokat és megoldásokat kínál. Csapatuk profi tanácsadókból és fejlesztőkből áll, akik 15-30 éves tapasztalattal rendelkeznek az ERP-projektek megvalósításában. Tudásukat és szolgáltatásaikat a Microsoft Dynamics ERP rendszerek bevezetésére, támogatására és digitális átalakítására specializálják, miközben folyamatosan fejlesztik saját módszertanaikat és eszközeiket.Feladatok: 🌀 Support jegyek kezelése, jegykezelő rendszer használatával🌀 Részvétel ERP bevezetési projektekben, oktatások, bemutatók tartása🌀 Kapcsolattartás az ügyfelekkel.🌀 Presales feladatok: demókhoz, bemutatókhoz kapcsolódó előkészítő feladatok elvégzése (bemutató slide-ok, szervezés, technikai lebonyolítás)🌀 Sales ajánlatok előkészítése, együttműködve a cég vezetéssel🌀 Termékfejlesztésben való konzulensi részvétel, tesztelés🌀 Specifikációk készítése ügyfeles és termékfejlesztéshez kapcsolódó megoldások kapcsán🌀 Termékvideok készítésében való részvétel🌀 Honlap témák készítése, online marketing anyagok összeállításában történő részvétel🌀 Aktuális Dynamics 365 Business Central újdonságok összegyűjtése, belső és ügyfeles prezentálása365 Business Central magyar lokalizációs verziók követése, tesztelése, verziók frissítése ügyfél-környezetekben🌀 Dokumentációs feladatok: oktatási anyagok készítése, belső használatra és ügyfelek részére🌀 Az elektronikus anyagok rendszerezése, egységes formába rendezése🌀 Adminisztratív feladatok: teljesítési igazolások elektronikus ügyintézése, számlázás, könyvelő céggel való kapcsolattartás🌀 Egyéb céges ügyek intézéseElvárások:🔔 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok, elsősorban gazdasági területen, másodsorban informatikai (mérnök, gazdaságinfó, pénzügyi, üzleti érdeklődéssel/ismerettel)🔔 Aktív angol nyelvtudás középfokon, írásban és szóban🔔 Önéletrajz, releváns szakmai gyakorlat vagy projektmunka tapasztalat megjelölésével ERP területen, ha van🔔 MS Office haladó szintű ismerete (Word, Excel, PowerPoint) és esetlegesen más üzleti szoftverek ismerete pl. Power BI🔔 Alapfokú pénzügyi ismeret, vagy érdeklődés🔔 Felelősségtudat és elhivatottság a tanácsadói szakma iránt🔔 Az alapvető digitális kompetenciák, mint az adatelemzés, programozás, mesterséges intelligencia és gépi tanulás ismerete🔔 Kreativitás és problémamegoldás: az új megoldások keresése és a változó környezethez való alkalmazkodás kulcsfontosságú 🔔 Kommunikáció és együttműködés: a hatékony kommunikáció és a csapatmunka képessége alapvető fontosságú, különösen a globális munkakörnyezetben🔔 Rugalmasság: a gyorsan változó világban a rugalmas alkalmazkodóképesség és a stressztűrő képesség kiemelten fontosElőnyök:🟢 MS Business Central (korábban Navision/NAV) ismerete🟢 Relációs adatbázisok ismerete (SQL)Amit Partnerünk kínál:🏡 Otthonról végezhető munka🟪 Hosszútávú karrierlehetőséget szeretnének nyújtani és támogatni a fejlődésed🔘 Ha kölcsönösen elégedettek vagytok egymásal, szívesen biztosítanak neked értékes Microsoft képzéseket, melyekkel Certifikációkat szerezhetsz💠 Ha szakmai konferenciákon is szeretnél részt venni, ezáltal fejlődni, erre is nyitott Partnerünk⏰ Munkaidő: 🔻 Törzsidő: 09:00 - 16:00/17:00 között, de rugalmasan; fontos, hogy kiszámítható legyen a heti ráérésed, így Partnerünk is biztosabban tud veled tervezni 🔻 Nem gond, ha éppen órád van vagy ZH-d, akár reggel, este és hétvégén is be tudod pótolni a lemaradást 🔻 A lényeg, hogy a kiosztott feladatok határidőre legyenek készen❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol (Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
🟢 Német vagy francia nyelvtudás. 🟢 Előny, ha ismered, hogy hogyan működnek a vállalati alapfolyamatok, hogyan néz ki egy cég élete, mik azok, amikből egy cég értéket képes teremteni. 🟢 Tanácsadói tapasztalat.
Heti óraszám
20 - 40 óra
Munkavégzés helye
Home Office
Fizetés
Br. 2500 Ft/óra*