Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Junior Business Central tanácsadó

    Leírás

    💼 Partnerünk prémium minőségű Microsoft Dynamics 365 Business Central szolgáltatásokat és megoldásokat kínál. Csapatuk profi tanácsadókból és fejlesztőkből áll, akik 15-30 éves tapasztalattal rendelkeznek az ERP-projektek megvalósításában. Tudásukat és szolgáltatásaikat a Microsoft Dynamics ERP rendszerek bevezetésére, támogatására és digitális átalakítására specializálják, miközben folyamatosan fejlesztik saját módszertanaikat és eszközeiket.

    Feladatok:
    🌀 Support jegyek kezelése, jegykezelő rendszer használatával
    🌀 Részvétel ERP bevezetési projektekben, oktatások, bemutatók tartása
    🌀 Kapcsolattartás az ügyfelekkel.
    🌀 Presales feladatok: demókhoz, bemutatókhoz kapcsolódó előkészítő feladatok elvégzése (bemutató slide-ok, szervezés, technikai lebonyolítás)
    🌀 Sales ajánlatok előkészítése, együttműködve a cég vezetéssel
    🌀 Termékfejlesztésben való konzulensi részvétel, tesztelés
    🌀 Specifikációk készítése ügyfeles és termékfejlesztéshez kapcsolódó megoldások kapcsán
    🌀 Termékvideok készítésében való részvétel
    🌀 Honlap témák készítése, online marketing anyagok összeállításában történő részvétel
    🌀 Aktuális Dynamics 365 Business Central újdonságok összegyűjtése, belső és ügyfeles prezentálása
    365 Business Central magyar lokalizációs verziók követése, tesztelése, verziók frissítése ügyfél-környezetekben
    🌀 Dokumentációs feladatok: oktatási anyagok készítése, belső használatra és ügyfelek részére
    🌀 Az elektronikus anyagok rendszerezése, egységes formába rendezése
    🌀 Adminisztratív feladatok: teljesítési igazolások elektronikus ügyintézése, számlázás, könyvelő céggel való kapcsolattartás
    🌀 Egyéb céges ügyek intézése

    Elvárások:
    🔔 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok, elsősorban gazdasági területen, másodsorban informatikai (mérnök, gazdaságinfó, pénzügyi, üzleti érdeklődéssel/ismerettel)
    🔔 Aktív angol nyelvtudás középfokon, írásban és szóban
    🔔 Önéletrajz, releváns szakmai gyakorlat vagy projektmunka tapasztalat megjelölésével ERP területen, ha van
    🔔 MS Office haladó szintű ismerete (Word, Excel, PowerPoint) és esetlegesen más üzleti szoftverek ismerete pl. Power BI
    🔔 Alapfokú pénzügyi ismeret, vagy érdeklődés
    🔔 Felelősségtudat és elhivatottság a tanácsadói szakma iránt
    🔔 Az alapvető digitális kompetenciák, mint az adatelemzés, programozás, mesterséges intelligencia és gépi tanulás ismerete
    🔔 Kreativitás és problémamegoldás: az új megoldások keresése és a változó környezethez való alkalmazkodás kulcsfontosságú
    🔔 Kommunikáció és együttműködés: a hatékony kommunikáció és a csapatmunka képessége alapvető fontosságú, különösen a globális munkakörnyezetben
    🔔 Rugalmasság: a gyorsan változó világban a rugalmas alkalmazkodóképesség és a stressztűrő képesség kiemelten fontos

    Előnyök:
    🟢 MS Business Central (korábban Navision/NAV) ismerete
    🟢 Relációs adatbázisok ismerete (SQL)

    Amit Partnerünk kínál:
    🏡 Otthonról végezhető munka
    🟪 Hosszútávú karrierlehetőséget szeretnének nyújtani és támogatni a fejlődésed
    🔘 Ha kölcsönösen elégedettek vagytok egymásal, szívesen biztosítanak neked értékes Microsoft képzéseket, melyekkel Certifikációkat szerezhetsz
    💠 Ha szakmai konferenciákon is szeretnél részt venni, ezáltal fejlődni, erre is nyitott Partnerünk

    ⏰ Munkaidő:
    🔻 Törzsidő: 09:00 - 16:00/17:00 között, de rugalmasan; fontos, hogy kiszámítható legyen a heti ráérésed, így Partnerünk is biztosabban tud veled tervezni
    🔻 Nem gond, ha éppen órád van vagy ZH-d, akár reggel, este és hétvégén is be tudod pótolni a lemaradást
    🔻 A lényeg, hogy a kiosztott feladatok határidőre legyenek készen

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (Középfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    🟢 Német vagy francia nyelvtudás. 🟢 Előny, ha ismered, hogy hogyan működnek a vállalati alapfolyamatok, hogyan néz ki egy cég élete, mik azok, amikből egy cég értéket képes teremteni. 🟢 Tanácsadói tapasztalat.

    Heti óraszám

    20 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Home Office

    Fizetés

    Br. 2500 Ft/óra*