Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Irodai, adminisztratív munkatárs

    Leírás

    🏢 Partnercégünk célja, hogy teljeskörű megoldásokat nyújtson az IT Office Business területen, a tervezéstől a kivitelezésig. Portfóliójukban megtalálhatóak többek között LAN strukturált kábelezések, UPS rendszerek, kamerás megfigyelő rendszerek telepítése és beüzemelése, IT szerver szobák technológiai megoldásainak kivitelezései. Mindezek a tervezési, előkészítési fázisoktól a megvalósításig, mindezt professzionális projekt menedzsmenttel támogatva.

    Feladatok:
    🌺 Ügyvezető munkájának segítése, naptárszervezés
    🌺 Fénymásolás, megbeszélés szervezés
    🌺 Sales-eseknek adminisztratív feladatokba történő besegítés
    🌺 Később, cégen belül van karrier út, lehetőség van elindulni műszaki, vagy admin, esetleg sales vonalon.

    Elvárások:
    🌎 Folyamatban lévő gazdasági tanulmányok, de műszaki tanulmány elől sincs elzárkózás
    🌎 Angol társalgási szint
    🌎 Nagyfokú precizitás

    Munkakörnyezet:
    🍇 Nagyon fiatalos csapat
    🍇 Közösségi terek a munkahelyen belül
    🍇 Játszó sarok
    🍇 Kávé, tea
    🍇 Támogatja a cég a Home-Office-t
    🍇 BKV bérlet, telefon laptop jár a munkakört betöltő személynek

    ⏰ Munkaidő: 08:00-16:30 vagy 08:30-17:00-ig.

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol társalgási szint

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    Kínai nyelvtudás

    Heti óraszám

    15 - 25 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, XIII. kerület

    Fizetés

    Br. 2005 Ft/óra*