💼 Partnerünk fő tevékenysége a kezdetektől fogva a professzionális audio és video eszközökön alapuló rendszerek tervezése, értékesítése, integrációja, és teljes körű műszaki támogatása. A megcélzott piaci szegmensek között legjelentősebb a broadcast rendszerek szállítása televízió- és rádióállomások számára. A cég gyártó független rendszerintegrátor, az ajánlott megoldást igyekeznek mindig ügyfeleik igényeire szabni.Feladatok:🥥 Pénzügyi osztály munkájának támogatása 🥥 Számlák rögzítése a vállalatirányítási rendszerben 🥥 Egyéb könyvelési tételek rögzítése a vállalatirányítási rendszerben megadott paraméterek alapján 🥥 Dokumentumok rendszerezése 🥥 Pénzügyi értesítő levelek küldése 🥥 Egyszerűbb kimutatások készítése Excelben 🥥 Egyéb, területhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásaElvárások:✅ Folyamatban lévő gazdasági tanulmányok, még minimum 1 teljes éven keresztül✅ Word, Excel, Outlook általalános alapszintű ismerete✅ Alapszintű angol nyelvtudás szóban és írásban✅ Precizitás, igényesség az elvégzett munka minőségére ✅ Megbízhatóság, diszkrécióAmit a Partnerünk kínál:🏬 Modern, nagyon jól felszerelt XI. kerületi irodaház⏰ Munkaidő: 09:00-17:30 között❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol (Alapfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
➕ Valamilyen ügyviteli rendszer ismerete.
➕ Hasonló feladatokban szerzett tapasztalat.