Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Fulfillment gyakornok

    Leírás

    💼 Partnerünk 2014 óta nyújt integrált pénzügyi, számviteli, monitoring, értékesítési és egyéb üzletviteli tanácsadási szolgáltatásokat, elsősorban kockázati- és magántőkealapok által finanszírozott portfóliótársaságok számára.

    Feladatok:
    🔶 Wholesale kiküldések
    🔸 Deposit/preship előlegszámlák generálása, elnevezése, mentése Drive-ra
    🔸 Proforma számla készítés BC-ben
    🔸 Fuvarcímke készítés (DHL, GLS)
    🔸 Vámkezelési megbízás kitöltése, vámkezelési eljárás indítása a fuvaros céggel együttműködve
    🔸 Régióspecifikus, kiküldésekhez szükséges egyéb dokumentumok kitöltése, beszerzése (pl. EUR-1, BTO, stb.)
    🔸 Reorderek esetén rendelés rögzítése BC-ben
    🔸 Adminisztráció
    🔸 BC-ben fuvaros, tracking szám rögzítése raktári szállítónként
    🔸 Dokumentáció feltöltés Drive-ra minden kiküldéshez
    🔶 Wholesale visszáruk
    🔸 Import vámkezelési megbízás kitöltése, eredeti számlák kigyűjtése, beérkező vámkezelési eljárás indítása a fuvaros céggel együttműködve
    🔸 Áfa-nyilatkozat kitöltése
    🔸 Eladási visszárurendelés létrehozása BC-ben
    🔸 Raktári bevétjegy létrehozása BC-ben
    🔸 Eladási jóváírás készítése BC-ben
    🔸 Quality Claim esetén Production Teammel egyeztetés,
    🔸 Quality Claim form kitöltése, majd visszárurendelés készítése
    🔶 Retail export kiküldések
    🔸 Fuvarcímke készítés
    🔸 Adminisztráció
    🔸 BC-ben fuvaros, tracking szám rögzítése raktári szállítónként
    🔸 Dokumentáció feltöltés Drive-ra
    🔸 Kiküldés rögzítése Retail Shipment Trackerben (eladási soronként)
    🔶 Kamarai ügyintézés
    🔸 Kamara saját dokumentumainak kitöltése
    🔸 Személyes ügyintézés a Krisztina téri Iparkamarában
    🔸 Számla továbbítása a pénzügy részére
    🔶 Egyéb napi feladatok
    🔸 SUMDELI report open order lines frissítése BC alapján
    🔸 Cancellation esetén eladási sorok törlése raktári szállítólevelekről és megrendelésekről
    🔸 Proforma számlák és szerződések (OC-k) szerkesztése orosz partnerek követelményeinek megfelelően
    🔶 Egyéb szezonális feladatok
    🔸 Szezonzáráskor FF specialist kérésére egyeztetés a raktárral
    🔸 Audit esetén dokumentáció (számla, jóváírás, fuvarcímke, szerződés, teljesítésigazolás) összegyűjtése
    🔶 Jövőbeli feladat: US rendelésekhez Pick Ticketek előkészítése, XLS-ből CSV-be konvertálás

    Elvárások:
    ✅ Legalább BSc szintű, folyamatban lévő pénzügyi vagy számviteli tanulmányok
    ✅ Microsoft Office (Excel, Word) és Google Workspace ismerete
    ✅ Aktív középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban

    🏬 Munkakörnyezet: Jól felszerelt, modern belvárosi iroda

    ⏰ Munkaidő: 08:00-17:00 között, részben Home Office lehetőség betanulás után

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (Középfok)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    ➕ Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat. ➕ Bármely vállalatirányítási rendszer ismerete.

    Heti óraszám

    20 - 30 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, V. kerület + Home office

    Fizetés

    Br. 2000 Ft/óra*