Leírás
💼 Partnerünk 2014 óta nyújt integrált pénzügyi, számviteli, monitoring, értékesítési és egyéb üzletviteli tanácsadási szolgáltatásokat, elsősorban kockázati- és magántőkealapok által finanszírozott portfóliótársaságok számára.Feladatok:🔶 Wholesale kiküldések 🔸 Deposit/preship előlegszámlák generálása, elnevezése, mentése Drive-ra 🔸 Proforma számla készítés BC-ben 🔸 Fuvarcímke készítés (DHL, GLS) 🔸 Vámkezelési megbízás kitöltése, vámkezelési eljárás indítása a fuvaros céggel együttműködve 🔸 Régióspecifikus, kiküldésekhez szükséges egyéb dokumentumok kitöltése, beszerzése (pl. EUR-1, BTO, stb.) 🔸 Reorderek esetén rendelés rögzítése BC-ben 🔸 Adminisztráció 🔸 BC-ben fuvaros, tracking szám rögzítése raktári szállítónként 🔸 Dokumentáció feltöltés Drive-ra minden kiküldéshez🔶 Wholesale visszáruk 🔸 Import vámkezelési megbízás kitöltése, eredeti számlák kigyűjtése, beérkező vámkezelési eljárás indítása a fuvaros céggel együttműködve 🔸 Áfa-nyilatkozat kitöltése 🔸 Eladási visszárurendelés létrehozása BC-ben 🔸 Raktári bevétjegy létrehozása BC-ben 🔸 Eladási jóváírás készítése BC-ben 🔸 Quality Claim esetén Production Teammel egyeztetés, 🔸 Quality Claim form kitöltése, majd visszárurendelés készítése🔶 Retail export kiküldések 🔸 Fuvarcímke készítés 🔸 Adminisztráció 🔸 BC-ben fuvaros, tracking szám rögzítése raktári szállítónként 🔸 Dokumentáció feltöltés Drive-ra 🔸 Kiküldés rögzítése Retail Shipment Trackerben (eladási soronként)🔶 Kamarai ügyintézés 🔸 Kamara saját dokumentumainak kitöltése 🔸 Személyes ügyintézés a Krisztina téri Iparkamarában 🔸 Számla továbbítása a pénzügy részére🔶 Egyéb napi feladatok 🔸 SUMDELI report open order lines frissítése BC alapján 🔸 Cancellation esetén eladási sorok törlése raktári szállítólevelekről és megrendelésekről 🔸 Proforma számlák és szerződések (OC-k) szerkesztése orosz partnerek követelményeinek megfelelően🔶 Egyéb szezonális feladatok 🔸 Szezonzáráskor FF specialist kérésére egyeztetés a raktárral 🔸 Audit esetén dokumentáció (számla, jóváírás, fuvarcímke, szerződés, teljesítésigazolás) összegyűjtése🔶 Jövőbeli feladat: US rendelésekhez Pick Ticketek előkészítése, XLS-ből CSV-be konvertálásElvárások:✅ Legalább BSc szintű, folyamatban lévő pénzügyi vagy számviteli tanulmányok ✅ Microsoft Office (Excel, Word) és Google Workspace ismerete✅ Aktív középszintű angol nyelvtudás szóban és írásban🏬 Munkakörnyezet: Jól felszerelt, modern belvárosi iroda⏰ Munkaidő: 08:00-17:00 között, részben Home Office lehetőség betanulás után❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol (Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
➕ Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat. ➕ Bármely vállalatirányítási rendszer ismerete.
Heti óraszám
20 - 30 óra
Munkavégzés helye
Budapest, V. kerület + Home office
Fizetés
Br. 2000 Ft/óra*