Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Pénzügyi asszisztens

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    A piacon elsőként nemcsak a távközlési és informatikai szolgáltatások teljes palettáját (legyen szó akár voip hangközponti, adat- és internetszolgáltatásról, mobilszolgáltatásról vagy éppen szerverszolgáltatásról) vezette be havidíjas formában, hanem emellett irodai eszköz infrastruktúrát (laptopokat, nyomtatókat és egyéb irodai eszközöket) is kínál bérletes konstrukciókban.

    📣 Cégünk gyakornoki programjának keretén belül, a 10 fős pénzügyi csapatunk bővítéséhez keresünk új ismeretekre nyitott, precíz és pontos, önállóan dolgozni tudó, ugyanakkor csapatjátékos pénzügyi asszisztens munkatársat. Új kollégánk lelkiismeretes, céltudatos és nyitott személyiség. Lényeges számára a precizitás, pontosság és a szabályok szerinti működés, ugyanakkor önállóan képes összetett problémák kezelésére és praktikus megoldások keresésére. Mindezek mellett szeretne egy dinamikus csapatban dolgozni, és az teszi boldoggá, ha megoldja a feladatait, és nap végén lezárja azokat.

    Feladatok:
    🎲 Bejövő számlák rögzítése, NAVOSZ iktatása, érkeztetése, lefűzése
    🎲 Vevői-szállítói nyilvántartás nyomonkövetése
    🎲 Részvétel a vevői-szállítói kapcsolattartásban, napi kérdések megválaszolásában,
    🎲 Részvétel a törzsadatok adminisztrációjában és adatszervezésben;
    🎲 Havi zárási folyamatban való aktív részvétel, egyeztetés a számvitellel, ellenőrzési feladatok ellátása;
    🎲 Közreműködés finanszírozási szerződések adminisztrációjában
    🎲 Pénzügyi terület teljes körű támogatása

    Elvárások:
    🔎 Végzős, szeptemberben utolsó évét megkezdő egyetemista pénzügyi- számviteli szakon
    🔎 Felhasználói szintű MS Excel, Word ismeret
    🔎 Precizitás, szabályközvető személyiség
    🔎 Monotonitástűrés
    🔎 Kitűnő együttműködési és problémamegoldó készség
    🔎 Angol nyelv középfokú ismerete
    🔎 Csapatmunka
    🔎 Tanulási vágy, nyitottság új ismeretekre
    🔎 Precizitás, szabálykövetés
    🔎 Lendületes munkavégzés

    Amit Partnerünk kínál:
    ✨ Lehetőséget kínálunk arra, hogy gyakorlati tapasztalatot szerezz egy dinamikusan fejlődő és támogató csapatban
    ✨ 13. kerületben a metró vonalán található irodai munkavégzés
    ✨ Céges laptop, telefon
    ✨ Heti 1 nap homeoffice
    ✨ Sikeres együttműködés esetén szeptembertől folytathatod a diákmunkát nálunk
    ✨ Diploma megszerzése után automatikusan bekerülhetsz Talent programunkba, fő állású munkavállalóvá válhatsz

    ⏰ Munkaidő: 8-17 h között min. napi 8 óra, rugalmas kezdéssel.

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!

    Szükséges nyelvtudás

    Angol nyelv középfokú ismerete

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    • Pénzügyi vagy banki adminisztrációs területen szerzett tapasztalat, korábbi gyakorlati hely • Erős számviteli alapismeretek

    Heti óraszám

    40 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest XIII. kerület + HO

    Fizetés

    Br. 2500 Ft/óra*