Leírás
Partnerünk digitális termékeket és megoldásokat szállító, két évtizedes nagyvállalati ügyféltapasztalattal rendelkező, folyamatosan növekvő 140 fős, agilis magyar cég. Agilis csapatokban dolgoznak, folyamatosan fejlődnek, és új technológiákat ismernek meg. Agilis és Lean módszertanok alapján egyedi gyártási és menedzsment módszertant fejlesztettek ki az ügyféligények rugalmas és gyors kiszolgálása érdekében.Partnerünk nemzetközi képzésekkel és knowledge menedzsementtel foglalkozó új üzletágába szeretne bővülni üzleti támogató gyakornok kollegával Feladatok: 📊 Az új üzletág felépítésének támogatása az első lépésektől, 📊 Vezető és üzleti asszisztencia szervezési feladatok ellátása jegyzőkönyvek, meeting memók írása 📊 Back office tevékenységben való segédkezés 📊 Partnerekkel való kapcsolattartás. 📊 Új csapat kiépítésében való segédkezés projektasszisztenciaElvárások:🔻 Gazdasági vagy HR felsőoktatásban minimum 4 lezárt félév megléte🔻 Office fehasználó szintű ismeret 🔻 Angol nyelvtudás, szóban és írásban, minimum erős aktív középfok, napi szintű használat.🔻 Önállóság, talpraesettség, jó kommunikáció képesség, 🔻 Üzleti megjelenés, nyitott személyiség⏰ Munkaidő: általános, 9-17 óra között, betanulás után eseti jelleggel lehetséges HO❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!
Szükséges nyelvtudás
Angol közéfok
Kiválasztásnál előnyt jelent
HR kiválasztásban lévő bármilyen tapasztalat, Back office, projektasszisztencia vagy HR területen szerzett munkatapasztalat
Heti óraszám
24 - 32 óra
Munkavégzés helye
Budapest XII. kerület + HO
Fizetés
Br. 2000 Ft/óra*