📽️ Partnerünk fő tevékenysége a kezdetektől fogva a professzionális audio és video eszközökön alapuló rendszerek tervezése, értékesítése, integrációja, és teljes körű műszaki támogatása. A megcélzott piaci szegmensek között legjelentősebb a broadcast rendszerek szállítása televízió- és rádióállomások számára. A cég gyártó független rendszerintegrátor, az ajánlott megoldást próbálja mindig Feladatok:👉 Pénzügyi osztály munkájának támogatása◾ Számlák rögzítése a vállalatirányítási rendszerben◾ Egyéb könyvelési tételek rögzítése a vállalatirányítási rendszerben megadott paraméterek alapján◾ Dokumentumok rendszerezése◾ Pénzügyi értesítő levelek küldése◾ Egyszerűbb kimutatások készítése excelben◾ Egyéb, területhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásaElvárások:✅ Folyamatban lévő felsőfokú gazdasági tanulmányok✅ Word, excel, outlook alapszintű ismerete✅ Alapszintű angol nyelvtudás szóban és írásban✅ Precizitás, igényesség az elvégzett munka minőségére✅ Megbízhatóság, diszkréció😍 Munkakörnyezet:Modern, nagyon jól felszerelt XI. kerületi irodaház⏰ Munkaidő:- 9:00-17:30-ig- Napi 3-5 munkaóra vállalása, home office nincs❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol(alapfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
-
valamilyen ügyviteli rendszer ismerete, hasonló feladatokban szerzett tapasztalat