🏢 Partnercégünk munkatársai minden erővel azon dolgoznak, hogy mások üzletét segítsék személyre szabott flottamegoldásokkal.📍 Feladatok:▪️ Kapcsolattartás az ügyfeleinkkel, partner bankokkal és biztosítókkal▪️ Az értékesített gépkocsik megrendeléstől az átadásig történő kezelése ▪️ Finanszírozás és biztosítás kötése, okmányirodai és pénzügyi műveletek előkészítése ▪️ Forgalomba helyezéséhez szükséges dokumentumok kezelése ✅ Elvárások:▪️ Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok▪️ Közép szintű számítógépes ismeretek (World, Excel, Outlook…)▪️ Kiváló kommunikációs és rendkívüli szervező készség ▪️ Rendszer szemléletű gondolkodás, precíz munkavégzés ▪️ Legalább középfokú végzettség ▪️ Angol nyelv kommunikációs szintű (alapfokú) ismerete 🕐 Munkaidő keret: ▪️ Hétfő-Péntek: 8:00-17:00 vagy 9:00-18:00 ▪️ Szombat: 9:00-14:00 ▪️ Home Office nem támogatott🌎 Munkakörnyezet:▪️ Vidám csapat, exclusive munkakörnyezet ▪️ Stabil cégháttér, több mint 30 éves sikere működés ▪️ Továbbképzések, tréningek ▪️ Előrelépés lehetősége cégcsoporton belül❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!
Szükséges nyelvtudás
Angol (Alapfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
o Autószalonban szerzett munkatapasztalat o Pénzügyi alapismeretek o Biztosítás vagy finanszírozás ügyintézésében szerzett tapasztalat o Független biztosítás és/vagy pénzügyi szolgáltatás közvetítői hatósági vizsga