Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Treasury middle office szakértő

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    🏢 Partnerünkről:
    Jól képzett tanácsadóik több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek banki, treasury és számviteli szakterületen. Lépést tartva a piaci igényekkel folyamatosan fejlesztik termékeiket.

    📍 Feladatok:
    • Treasury szakértői feladatok elvégzése, támogatása a treasury implementációs és fejlesztési projektekben, a support tevékenységekben és a belső product tesztelési / minőség-biztosítási feladatokban.
    • Új és meglévő funkciók belső tesztelése, kapcsolódó dokumentációk készítése
    • Ügyfélmenedzsmenti feladatok lehetősége, közös helyszíni tesztelés támogatása, oktatások és előadások tartása
    • Ügyfél jelzések értelmezése, feldolgozása, és azok fejlesztők felé történő továbbítása, adminisztrálása, ticketing rendszer használatával
    • Ügyfél igényeinek felmérésében és feldolgozásában való részvétel, és azok fejlesztők felé történő kommunikálása, adminisztrálása és rendszerbe illesztésének tervezése.
    • Kisebb egyedi igényekre vonatkozó üzleti és technikai specifikációk, szakmai anyagok készítése, illetve azok ellenőrzése, kollégákkal és ügyfelekkel történő egyeztetése.
    • Átfogóbb funkcionalitások, vagy egyéb folyamatok tervezésének, specifikálásának támogatása
    • Kisebb csoportokra lebontott szakértői feladatok menedzselése

    ❗3 hónapos próbaidő alatt a gyakornok oktatáson vesz részt (e-learning, személyes oktatás), a próbaidő vége előtt tudásfelmérő vizsgát kell tennie ❗

    Elvárások:
    ◼️ Folyamatban lévő befektetés elemzés felsőfokú MA tanulmányok (ELTE, Corvinus)
    ◼️ Átfogó ismeretekkel rendelkezel pénzügyi, bankszakmai területen
    ◼️ Jártas vagy a pénzügyi számításokban, derivatív ügyletek értékelésében
    ◼️ Ismered az átfogó Treasury middle office folyamatokat, termékeket és szolgáltatásokat
    ◼️ Középfokú angol nyelvtudással rendelkezel (szóban, írásban egyaránt)
    ◼️ MS Office felhasználói szinten ismered
    ◼️ Jó kommunikációs képesség
    ◼️ Ügyfélközpontú szemlélet
    ◼️ Prezentációs készség
    ◼️ Elemzési készség

    Munkakörnyezet:
    ⭐ Gyors fejlődési lehetőség
    ⭐ Modern iroda a belváros szívében és Home Office lehetőség
    ⭐ Kreatív, önálló munkavégzési lehetőség
    ⭐ Hosszútávú karrier lehetőség
    ⭐ Kölcsönös szimpátia esetén a diploma megszerzését követően teljes munkaidőben is szeretettel várunk

    ⏰ Munkaidő:
    - Rugalmas munkarend, törzsidő 8:30-17:30 között, 1 órás ebédszünet
    - Hibrid munkavégzés, heti átlag 2 nap iroda, keddi nap kötelező, többi napon választható

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!

    Szükséges nyelvtudás

    Angol B2

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    -Ismered a piaci kockázatkezelési módszereket-Treasury back office vagy front office ismeretek-Tárgyalóképes angol nyelvtudás-SQL adatbázis ismeretek -Power BI ismeretek -Szoftverfejlesztés támogatása vagy implementációja során szerzett tapasztalat

    Heti óraszám

    32 - 40 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest VI. kerület + Home Office

    Fizetés

    Br. 600.000 Ft/hó*