Leírás
🏢 Partnerünkről:Jól képzett tanácsadóik több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek banki, treasury és számviteli szakterületen. Lépést tartva a piaci igényekkel folyamatosan fejlesztik termékeiket. 📍 Feladatok:• Treasury szakértői feladatok elvégzése, támogatása a treasury implementációs és fejlesztési projektekben, a support tevékenységekben és a belső product tesztelési / minőség-biztosítási feladatokban.• Új és meglévő funkciók belső tesztelése, kapcsolódó dokumentációk készítése• Ügyfélmenedzsmenti feladatok lehetősége, közös helyszíni tesztelés támogatása, oktatások és előadások tartása• Ügyfél jelzések értelmezése, feldolgozása, és azok fejlesztők felé történő továbbítása, adminisztrálása, ticketing rendszer használatával• Ügyfél igényeinek felmérésében és feldolgozásában való részvétel, és azok fejlesztők felé történő kommunikálása, adminisztrálása és rendszerbe illesztésének tervezése.• Kisebb egyedi igényekre vonatkozó üzleti és technikai specifikációk, szakmai anyagok készítése, illetve azok ellenőrzése, kollégákkal és ügyfelekkel történő egyeztetése.• Átfogóbb funkcionalitások, vagy egyéb folyamatok tervezésének, specifikálásának támogatása• Kisebb csoportokra lebontott szakértői feladatok menedzselése❗3 hónapos próbaidő alatt a gyakornok oktatáson vesz részt (e-learning, személyes oktatás), a próbaidő vége előtt tudásfelmérő vizsgát kell tennie ❗Elvárások:◼️ Folyamatban lévő befektetés elemzés felsőfokú MA tanulmányok (ELTE, Corvinus)◼️ Átfogó ismeretekkel rendelkezel pénzügyi, bankszakmai területen◼️ Jártas vagy a pénzügyi számításokban, derivatív ügyletek értékelésében◼️ Ismered az átfogó Treasury middle office folyamatokat, termékeket és szolgáltatásokat ◼️ Középfokú angol nyelvtudással rendelkezel (szóban, írásban egyaránt)◼️ MS Office felhasználói szinten ismered◼️ Jó kommunikációs képesség ◼️ Ügyfélközpontú szemlélet ◼️ Prezentációs készség ◼️ Elemzési készségMunkakörnyezet:⭐ Gyors fejlődési lehetőség⭐ Modern iroda a belváros szívében és Home Office lehetőség⭐ Kreatív, önálló munkavégzési lehetőség⭐ Hosszútávú karrier lehetőség⭐ Kölcsönös szimpátia esetén a diploma megszerzését követően teljes munkaidőben is szeretettel várunk⏰ Munkaidő:- Rugalmas munkarend, törzsidő 8:30-17:30 között, 1 órás ebédszünet- Hibrid munkavégzés, heti átlag 2 nap iroda, keddi nap kötelező, többi napon választható❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!
Szükséges nyelvtudás
Angol B2
Kiválasztásnál előnyt jelent
-Ismered a piaci kockázatkezelési módszereket-Treasury back office vagy front office ismeretek-Tárgyalóképes angol nyelvtudás-SQL adatbázis ismeretek -Power BI ismeretek
-Szoftverfejlesztés támogatása vagy implementációja során szerzett tapasztalat
Heti óraszám
32 - 40 óra
Munkavégzés helye
Budapest VI. kerület + Home Office
Fizetés
Br. 600.000 Ft/hó*