Leírás
💼 Partnerünk szakértelem a pénzügyekben; jól képzett tanácsadóik több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek banki, treasury és számviteli szakterületen. Innovatív szoftver megoldásokkal tarják a lépést; a piaci igényekkel folyamatosan fejlesztik termékeiket. Hatékonyság jellemzi őket a kivitelezésben Implementációs eljárásuk - mely magába foglalja az egyedi paraméterezést is – teljes körű integrációt biztosít az ügyfél már használatban lévő rendszereivel. Rendszerkövetés és támogatás.Feladatok:🔲 Treasury szakértői feladatok elvégzése, támogatása a treasury implementációs és fejlesztési projektekben, a support tevékenységekben és a belső product tesztelési / minőség-biztosítási feladatokban🔲 Új és meglévő funkciók belső tesztelése, kapcsolódó dokumentációk készítése🔲 Ügyfélmenedzsmenti feladatok lehetősége, közös helyszíni tesztelés támogatása, oktatások és előadások tartása🔲 Ügyfél jelzések értelmezése, feldolgozása, és azok fejlesztők felé történő továbbítása, adminisztrálása, ticketing rendszer használatával🔲 Ügyfél igényeinek felmérésében és feldolgozásában való részvétel, és azok fejlesztők felé történő kommunikálása, adminisztrálása és rendszerbe illesztésének tervezése.🔲 Kisebb egyedi igényekre vonatkozó üzleti és technikai specifikációk, szakmai anyagok készítése, illetve azok ellenőrzése, kollégákkal és ügyfelekkel történő egyeztetése.🔲 Átfogóbb funkcionalitások, vagy egyéb folyamatok tervezésének, specifikálásának támogatása🔲 Kisebb csoportokra lebontott szakértői feladatok menedzselése🔲 3 hónapos próbaidő alatt a gyakornok oktatáson vesz részt (e-learning, személyes oktatás), a próbaidő vége előtt tudásfelmérő vizsgát kell tennieElvárások:📍 Folyamatban lévő felsőfokú MA tanulmányok (preferált: befektetés elemzés szak)📍 Átfogó ismeretekkel rendelkezel pénzügyi, bankszakmai területen 📍 Jártas vagy a pénzügyi számításokban, derivatív ügyletek értékelésében 📍 Ismered az átfogó Treasury middle office folyamatokat, termékeket és szolgáltatásokat 📍 Középfokú angol nyelvtudással rendelkezel 📍 A MS Office-t felhasználói szinten ismered📍 Középfokú angol nyelvtudással rendelkezel📍 Jó kommunikációs képesség 📍 Ügyfélközpontú szemlélet 📍 Prezentációs, és elemzési készségElőnyök:☑️ Tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezel☑️ SQL adatbázis ismeretekkel rendelkezel☑️ Power BI ismeretekkel rendelkezel☑️ Szoftverfejlesztés támogatása vagy implementációja során szerzett tapasztalatAmit Partnerünk kínál:🌵 Gyors fejlődési lehetőség, 🏢 Modern iroda a belváros szívében🏡 Home Office lehetőség, 💻 Kreatív, önálló munkavégzési lehetőség, ☀️ Hosszútávú karrier lehetőség, 📕 Kölcsönös szimpátia esetén a diploma megszerzését követően teljes munkaidőben is szeretettel várunk⏰ Munkaidő: Rugalmas munkarend, törzsidő 8:30-17:30 között, 1 órás ebédszünet🔹 Kivételes esetben előre egyeztetve a felettessel, el lehet térni a munkaidőtől🔹 Hibrid munkavégzés, heti átlag 2 nap iroda, keddi nap kötelező, többi napon választható❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 576 601 Ft havonta!
Szükséges nyelvtudás
Angol (Középfok)
Kiválasztásnál előnyt jelent
Ismered a piaci kockázatkezelési módszereket. Treasury back office vagy front office ismeretekkel is rendelkezel.
Heti óraszám
30 - 40 óra
Munkavégzés helye
Budapest, VI. Kerület + Home Office
Fizetés
Br. 2500-3000 Ft/óra*