Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Vezetői asszisztens

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    💼 Partnercégünk kisebb informatika vállalkozás. Vezetőjének nem IT-s feladataiban történő minél szélesebb körű segítségnyújtás lenne a feladatod.

    📋 Feladatok:
    - Beszerzések intézése (eszközök, bútorok, irodaszer stb.)
    - Eszköznyilvántartás
    - Marketing: insta, fb, linkedin tartalmak publikálása, fiókok karbantartása
    - Licenszek kezelése (win, office, intellij stb.)
    - Új belépők onboarding
    - Irodavezetői feladatok
    - Céges rendezvényszervezésben részvétel
    - Megbeszélések szervezése, vendégek fogadása
    - Fejlesztésekkel kapcsolotas adminisztratív teendő, pl. kimutatások készítése, jira riportok
    - Megbeszélés jegyzetek készítése, rendszerezése
    - HR ügyek - nyilvántartások vezetése, linkedin megkeresések

    🏨 Munkakörnyezet:
    - A+ irodaház

    👇 Elvárások:
    - Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
    - Klasszikus irodai alkalmazások (Excel, Word) készségszintű használata
    - Jó problémamegoldás, gyors tanulás, jó kommunikációs készség.

    ⏰ Munkaidő:
    - Fix irodai napok: hétfő, kedd, csütörtök
    - Rugalmasan kb. 8:00-15:00 között

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 499 952 Ft havonta.

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    Asszisztensi, projektmenedzseri vagy marketing, HR területen szerzett tapasztalat

    Heti óraszám

    20 - 30 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest XIV. kerület

    Fizetés

    Br. 2000 Ft/óra*