Leírás
💼 Partnercégünk kisebb informatika vállalkozás. Vezetőjének nem IT-s feladataiban történő minél szélesebb körű segítségnyújtás lenne a feladatod.📋 Feladatok:- Beszerzések intézése (eszközök, bútorok, irodaszer stb.)- Eszköznyilvántartás- Marketing: insta, fb, linkedin tartalmak publikálása, fiókok karbantartása- Licenszek kezelése (win, office, intellij stb.)- Új belépők onboarding- Irodavezetői feladatok- Céges rendezvényszervezésben részvétel- Megbeszélések szervezése, vendégek fogadása- Fejlesztésekkel kapcsolotas adminisztratív teendő, pl. kimutatások készítése, jira riportok- Megbeszélés jegyzetek készítése, rendszerezése- HR ügyek - nyilvántartások vezetése, linkedin megkeresések🏨 Munkakörnyezet:- A+ irodaház👇 Elvárások:- Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok- Klasszikus irodai alkalmazások (Excel, Word) készségszintű használata- Jó problémamegoldás, gyors tanulás, jó kommunikációs készség.⏰ Munkaidő:- Fix irodai napok: hétfő, kedd, csütörtök- Rugalmasan kb. 8:00-15:00 között❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami 499 952 Ft havonta.
Kiválasztásnál előnyt jelent
Asszisztensi, projektmenedzseri vagy marketing, HR területen szerzett tapasztalat
Heti óraszám
20 - 30 óra
Munkavégzés helye
Budapest XIV. kerület
Fizetés
Br. 2000 Ft/óra*