Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Pénzügyi gyakornok

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    🔗 Partnerünk egy európai központú professzionális blockchain szolgáltató hálózat, amely segítséget nyújt a technológiai megvalósításban, és aktívan támogatja a globális adaptációt a különböző iparágakban. Az általuk nyújtott tevékenységek a teljes megvalósítási folyamatra kiterjednek, lefedve mind a műszaki, mind az üzleti oldal legfontosabb szempontjait. 💻

    📌 A Rád váró feladatok:
    ● Pénzügyes feladatok ellátása, számlák kezelése
    ● Adminisztratív feladatok ellátása, különös tekintettel arra, hogy a csapat többi tagja megkapja a hatékony munkavégzéshez szükséges támogatást
    ● Koordinálja az irodai tevékenységeket és műveleteket a hatékonyság és a vállalati irányelvek betartásának biztosítása érdekében
    ● Irodai kellékek felügyelete és megrendelések leadása, ha szükséges
    ● Dokumentumok elkészítése
    ● A céges események szervezésének támogatása: tervezés, ügyféltalálkozók ütemezése, munkatársak találkozóinak szervezése
    ● Telefonhívások és levelezés kezelése (e-mail, levelek, csomagok stb.)
    ● Az értékesítési és marketing osztály támogatása

    Mit ajánl Partnerünk?
    ● Informatikai, vállalkozói, piaci és értékesítési ismeretekkel rendelkeznek
    ● A csapat összeállításánál törekszenek a diverzitásra, de ugyanaz a jövőkép vezérli őket: a legjobb megoldást szeretnék kínálni az agrár-élelmiszeripar fenntarthatósági és bizalmi kérdéseire a modern technológiák felhasználásával
    ● Fiatal és dinamikus környezet, nemzetközi szemlélettel
    ● Innovatív vállalat
    ● Számítanak a problémamegoldó képességedre és megadják a szabadságot, hogy szárnyaljon a kreativitásod
    ● Rugalmas munkavégzés

    Munkaidő:
    ⏰ Hétköznaponként 08:00-tól 17:00-ig

    Elvárások:
    ✔ Folyamatban lévő, nappali tagozatos legalább BSc tanulmányok közgazdasági vagy releváns területen (min. 2 elvégzett év)
    ✔ Szakmai tapasztalat irodai adminisztrátorként, irodai asszisztensként vagy releváns szerepkörben
    ✔ Kiemelkedő kommunikációs és interperszonális képességek
    ✔ Az irodavezetési eljárások ismerete
    ✔ Kiváló MS Office és az irodai szoftverek ismerete
    ✔ Proaktív hozzáállás
    ✔ Önálló munkavégzés
    ✔ Multitasking képességek
    ✔ Számlák kezelésére és pénzügyi feladatok elvégzésére való hajlandóság, alapismeretek

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    MSc tanulmányok

    Heti óraszám

    20 - 30 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, VIII. kerület

    Fizetés

    Br. 1300 Ft/óra