Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    C++, Unreal Engine fejlesztő

    Leírás

    🎮 Partnerünk saját novellaalapú pszichológiai horror játékot fejleszt, amelyben a főhős hosszú utat bejárva keresi a válaszokat a kérdéseire, miközben bűntudata és lelkiismerete hajtja előre. A játék alapkoncepciója és látványvilága a novellára épül. Egy sötét, ködös városban játszódik, ahol a fény az egyetlen fegyver, a sötétség pedig az ellenség, és ahol minden el akar pusztítani. A projekt jelenleg előrehaladott előkészítési fázisban van: a novella alapján a GDD már elkészült, a TDD kidolgozása folyamatban van.

    Feladatok:
    🎮 Indie videojáték-fejlesztési projektben való részvétel Unreal Engine környezetben
    🕹️ Játékmeneti elemek fejlesztése, meglévő funkciók módosítása és hibák javítása
    ⚙️ Egyszerűbb rendszerek implementálása C++ és/vagy Blueprint használatával
    🧩 Projektalapú feladatok mentorált formában
    🚀 Valódi fejlesztési feladatok, valódi szakmai tapasztalat
    💡 A hallgató kreativitásának aktív bevonása, az ötletek beépülhetnek a játékmenetbe
    📅 Heti rendszerességű egyeztetés a projektmenedzserrel az aktuális feladatokról és a haladás irányáról
    🧑‍💻 Elakadás esetén senior fejlesztő mentor jellegű támogatása

    Elvárások:
    🎓 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok informatikai, mérnökinformatikus, programtervező informatikus, videojáték-fejlesztéssel vagy szoftverfejlesztéssel kapcsolatos szakon
    🆔 Aktív hallgatói jogviszony megléte
    🎮 Érdeklődés a videojáték-fejlesztés iránt
    💻 Alapszintű programozási ismeretek C++ nyelven
    🧰 Unreal Engine ismerete (editor használata, alapfogalmak, felépítés, rendszerlogika, saját projektek)
    🔷 A Blueprint rendszer mélyebb ismerete
    🧠 Logikus gondolkodás és problémamegoldó képesség
    ⏱️ Megbízható, önálló munkavégzés és a vállalt határidők betartása
    📅 Vizsgaidőszakon kívül heti minimum 10–15 óra rendelkezésre állás
    ✉️ Motivációs levél benyújtása
    🙋 Rövid szakmai bemutatkozás
    📘 Angol nyelv ismerete dokumentációk és technikai leírások olvasásához (aktív középfok, főként írásban)
    💡 Kreativitás, nyitott és proaktív szemléletmód
    🔥 Lelkes, lelkiismeretes hozzáállás a feladatokhoz
    📚 Tanulási hajlandóság és nyitottság a szakmai visszajelzésekre
    🧑‍💻 Önálló munkavégzésre való képesség
    ✅ Felelősségteljes hozzáállás

    Előny:
    🔧 Verziókezelő rendszer (pl. Git) alapszintű használata
    🧑‍🎨 Blender és MetaHuman ismerete
    🌐 GitHub-profil, portfólió, videó vagy build link megadása korábbi munkákról

    Amit a Partnerünk kínál:
    🏠 Munkavégzés a Partnerünk IV. kerületi irodájában vagy távmunkában (home office), online kommunikációs csatornákon keresztül (pl. e-mail, chat, verziókezelő)
    🕒 Előre egyeztetett időbeosztás szerint, rugalmas munkarendben
    🤝 Hosszú távú együttműködésre épülő projekt
    🎨 Nem csupán munkatársakat toboroznak, hanem kreatív alkotó közösséget építenek, ahol minden jó ötletre nyitottak

    🗂️ A diákkal történő egyeztetést követően részletes feladat- és munkaidő-beosztás készül, rugalmas formában, amelyet a Partnerünk állít össze

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol (középszint)

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    🎮 Saját Unreal Engine projekt (demo, tanulóprojekt vagy game jam részvétel) 🧩 Korábbi részvétel szoftver- vagy játékfejlesztési projektben

    Heti óraszám

    10 - 30 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest IV. kerület + Home office

    Fizetés

    Br. 3000 Ft/óra*