Leírás
🎮 Partnerünk saját novellaalapú pszichológiai horror játékot fejleszt, amelyben a főhős hosszú utat bejárva keresi a válaszokat a kérdéseire, miközben bűntudata és lelkiismerete hajtja előre. A játék alapkoncepciója és látványvilága a novellára épül. Egy sötét, ködös városban játszódik, ahol a fény az egyetlen fegyver, a sötétség pedig az ellenség, és ahol minden el akar pusztítani. A projekt jelenleg előrehaladott előkészítési fázisban van: a novella alapján a GDD már elkészült, a TDD kidolgozása folyamatban van.Feladatok:🎮 Indie videojáték-fejlesztési projektben való részvétel Unreal Engine környezetben🕹️ Játékmeneti elemek fejlesztése, meglévő funkciók módosítása és hibák javítása⚙️ Egyszerűbb rendszerek implementálása C++ és/vagy Blueprint használatával🧩 Projektalapú feladatok mentorált formában🚀 Valódi fejlesztési feladatok, valódi szakmai tapasztalat💡 A hallgató kreativitásának aktív bevonása, az ötletek beépülhetnek a játékmenetbe📅 Heti rendszerességű egyeztetés a projektmenedzserrel az aktuális feladatokról és a haladás irányáról🧑💻 Elakadás esetén senior fejlesztő mentor jellegű támogatásaElvárások:🎓 Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok informatikai, mérnökinformatikus, programtervező informatikus, videojáték-fejlesztéssel vagy szoftverfejlesztéssel kapcsolatos szakon🆔 Aktív hallgatói jogviszony megléte🎮 Érdeklődés a videojáték-fejlesztés iránt💻 Alapszintű programozási ismeretek C++ nyelven🧰 Unreal Engine ismerete (editor használata, alapfogalmak, felépítés, rendszerlogika, saját projektek)🔷 A Blueprint rendszer mélyebb ismerete🧠 Logikus gondolkodás és problémamegoldó képesség⏱️ Megbízható, önálló munkavégzés és a vállalt határidők betartása📅 Vizsgaidőszakon kívül heti minimum 10–15 óra rendelkezésre állás✉️ Motivációs levél benyújtása🙋 Rövid szakmai bemutatkozás📘 Angol nyelv ismerete dokumentációk és technikai leírások olvasásához (aktív középfok, főként írásban)💡 Kreativitás, nyitott és proaktív szemléletmód🔥 Lelkes, lelkiismeretes hozzáállás a feladatokhoz📚 Tanulási hajlandóság és nyitottság a szakmai visszajelzésekre🧑💻 Önálló munkavégzésre való képesség✅ Felelősségteljes hozzáállásElőny:🔧 Verziókezelő rendszer (pl. Git) alapszintű használata🧑🎨 Blender és MetaHuman ismerete🌐 GitHub-profil, portfólió, videó vagy build link megadása korábbi munkákrólAmit a Partnerünk kínál:🏠 Munkavégzés a Partnerünk IV. kerületi irodájában vagy távmunkában (home office), online kommunikációs csatornákon keresztül (pl. e-mail, chat, verziókezelő)🕒 Előre egyeztetett időbeosztás szerint, rugalmas munkarendben🤝 Hosszú távú együttműködésre épülő projekt🎨 Nem csupán munkatársakat toboroznak, hanem kreatív alkotó közösséget építenek, ahol minden jó ötletre nyitottak🗂️ A diákkal történő egyeztetést követően részletes feladat- és munkaidő-beosztás készül, rugalmas formában, amelyet a Partnerünk állít össze❗ A jelentkezés menete:1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése*Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.
Szükséges nyelvtudás
Angol (középszint)
Kiválasztásnál előnyt jelent
🎮 Saját Unreal Engine projekt (demo, tanulóprojekt vagy game jam részvétel)
🧩 Korábbi részvétel szoftver- vagy játékfejlesztési projektben
Heti óraszám
10 - 30 óra
Munkavégzés helye
Budapest IV. kerület + Home office
Fizetés
Br. 3000 Ft/óra*