Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Helyettes Office manager

    Leírás

    💼 Partnerünk égisze alatt gondosan dolgozza ki hirdetési, digitális, tapasztalati és vásárlói marketingszolgáltatásaikat azzal a legfontosabb céllal, hogy minden formában hosszú távú fogyasztói élményt hozzanak létre.
    A stratégia, a kreativitás és az innováció minden tevékenységük központjában helyezkedik el.

    Feladatok:
    🛎️ Vendégek fogadása, tárgyalók bekészítése
    🛎️ Beérkező telefonok kezelése
    🛎️ Beérkező-kimenő posta feldolgozása, szétosztása
    🛎️ Irodai és adminisztratív munkában való segítségnyújtás
    🛎️ Teakonyha rendben tartása
    🛎️ Alapvető IT-s segítségnyújtás külsős partner telefonos utasításai alapján.

    Elvárások:
    🟤 Folyamatban lévő tanulmányok
    🟤 Angol alapfokú nyelvtudás
    🟤 Szeretsz és tudsz önállóan dolgozni, feltalálod magad új helyzetekben is
    🟤 A MS Office programcsomag felhasználó szintű ismerete különösen Word, Excel és Outlook ismerete.
    🟤 Jó kommunikációs készség
    🟤 Megbízhatóság és pontosság
    🟤 Proaktivitás
    🟤 Kiváló problémamegoldó készség

    🕒 Munkaidő: 09:00 – 15:30 (fél óra ebédszünet)

    ❗ A jelentkezés menete:
    1️⃣ Regisztráció a Schönherz.hu oldalon
    2️⃣ Schönherz.hu oldalon önéletrajz kitöltése

    *Amennyiben 25 éves elmúltál, a bruttó bérből 15% SZJA kerül levonásra. Ha 25 év alatt vagy, SZJA mentessé válsz, így a bruttó béredet nettóként tekintheted, a nemzetgazdasági átlagkereset mértékéig, ami jelenleg 656 785 Ft havonta.

    Szükséges nyelvtudás

    Angol alapfok

    Kiválasztásnál előnyt jelent

    Heti óraszám

    30 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, VI. kerület

    Fizetés

    Br. 1800 Ft/óra*
    Süti beállítások