Bejelentkezés \ Regisztráció
Időpontfoglalás

Budapest

Budapest

    Adminisztrációs munkatárs ügyvédi irodába - 3 hónapos projektmunka

    Sajnos ez a hirdetés már nem aktuális, kérlek nézz körül az aktuális állásajánlatok között.

    Leírás

    Ügyvédi irodába keresünk diák munkatársat adminisztratív és asszisztensi feladatok ellátására.

    Feladatok:
    📝 Adminisztrációs feladatok ellátása
    📝 Iratszerkesztés gépelési munkákkal
    📝 Felszólítások szerkesztése, postázása, iktatás
    📝 Postázás

    Elvárások:
    ✅ Nappali tagozatos aktív/passzív hallgatói jogviszony jogi területen
    ✅ Hasonló területen szerzett gyakorlat❗
    ✅ Windows felhasználói magabiztos ismeretek
    ✅ Office felhasználói magabiztos ismeretek

    🚨 Olyan diákok jelentkezését várjuk, akik akár azonnal tudnának kezdeni és tudják vállalni a heti 3-4 X 4-6 órás munkavégzést. 🚨

    Amit partnerünk nyújt:
    - Kedves, nyugodt irodai környezet
    - Modern, felújított iroda
    - Közvetlenül egy ügyvédnővel való közös munka, mely kiváló tapasztalatszerzési lehetőség

    Munkaidő:
    ⏰ Hétköznaponként 08:00-17:00 között
    A munka mennyiségétől függően előfordulhat, hogy tovább bent kell maradni.
    Később akár otthoni munkavégzés is lehetséges.🏠

    Szükséges nyelvtudás

    Angol szakmai (jogi) középfok

    Heti óraszám

    16 - 24 óra

    Munkavégzés helye

    Budapest, II. kerület

    Fizetés

    Br. 1600 Ft/óra